ebrahim
و به سلامتی اون سربازی که 45 دقیقه واستاد تو صف تلفن
که ۳ دقیقــه با عشقش حرف بزنه،
ولی
هر چقدر که زنگ زد بازم پشتخطی بود...
دوستی
در ضمیرت اگر این گُل ندمیدست هنوز،
عطر جان پرور عشق
گر به صحرای نهادت نوزیده است هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت.
آب و خورشید و نسیمش را از مایۀ جان
خرج می باید کرد.
رنج می باید برد،
دوست می باید داشت!
با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد
با سلامی که در آن نور ببارد لبخند
دست یکدیگر را
بفشاریم به مهر
جام دلهامان را
مالامال از یاری، غمخواری
بسپاریم به هم
بسراییم به آواز بلند:
شادی روی تو!
ای دیده به دیدار تو شاد
باغ جانت همه وقت از اثر صحبت دوست
تازه، عطرافشان، گلباران باد.
(فریدون [!])
mah3a
چه کسي...
براي عشقبازي ما..
شعر اتــل متــــل خواند..
که پايت را..
به اين راحتــــي از زندگيــم..
وَرچيــــيدي
benyamin
دل من ==> پیش تو
عشق من ==> خنده تو
فكر من ==> چهره تو
امید من ==> نگاه تو
جون من ==> فدای تو
*elnaz* *
بازار سياه رفتم براي خريدن عشق ولي در ابتداي ورودم روي کاغذي خواندم در غرفه هوس بازان عشق را به حراج گذاشته اند
benyamin
کاش خدا سه چیز را نمی آفرید:
غرور، دروغ، عشق.
تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند...
benyamin
کوچک باش وعاشق.عشق می داند آیین بزرگ کردنت را !
ronak
شما که غریبه نیستید!!!
دلــــــم زندگی میخواهد
عشق می خواهد .
شادی میخواهد .لذت از تک تک لحظه هام میخواهد
اینها را میدونم ..ولی ترا خدا تو هم این را بدون
نصیحت وموعظه نمی خواهم ..گوشم پره