یافتن پست: #عشق

حمید
حمید
در SMS
تف به زندگی، تف به عشق ، تف به دلتنگی ، تف به جدایی ، تف برسون تفم تموم شد !{-17-}{-25-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:31
+2
سحر
سحر
اسپانيايي ها ميگن :

“عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است ”
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:27
+3
sasan pool
sasan pool
اگر از وسعت تنهایی من می پرسی


به بلندای خیال
به بلندای فرو ریختن قطره اشکی از دل
و به عمق وحشت
وحشت از آنچه حقیقت دارد
وحشت از من بی تو
وحشت از تو بی عشق
وحشت از عشق بی ما ....
شرق تنهایی من
رو به سوی افق غم دارد
غرب تنهایی من
پشت این تکرار است
اگر از وسعت تنهایی من دانستی
تو بیا
تو بیا تا که به دست احساس
پر کنیم صفحه خالی نیاز
تا که این شمع خیال
برود رو به زوال
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:21
+2
sasan pool
sasan pool
عشق با روح شقايق زيباست
عشق با حسرت عاشق زيباست
عشق با نبض دقايق زيباست
عشق در حسرت ديدار تو زيباست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:13
+1
sasan pool
sasan pool
من در زندان کابوس ها
رویاها را دیده ام
من در دیار سایه ها
خورشید را دیده ام
من در حصار فاصله ها
دستهایت را دیده ام
من عشق را دیده ام
من در آخرین شب حکومت ماه
در درخشش ابدی چشمان تو
فرشته خوشبختی را
از نزدیک دیده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 00:46
+4
sasan pool
sasan pool
عشق بازی به همین آسانی است .
که گلی با چشمی، بلبلی با گوشی، رنگ زیبای خزان با روحی ٬
نیش زنبور عسل با نوشی، کار همواره باران با دشت ٬
برف با قله کوه، رود با ریشه بید، باد با شاخه برگ، ابر عابر با ماه، چشمه ای با آهو ٬
برکه ای با مهتاب و نسیمی با زلف !
دو کبوتر با هم!
وشب و روز و طبیعت با ما.
عشقبازی به همین آسانی است . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 00:09
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
چارلی چاپین میگوید دخترکم هیچگاه هم اغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن هیچ مردی در رخت خواب نا مهربان نیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 19:35
+10
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از يه ني ني مي پرسن عشق يعني چي؟ ميگه: عش يعني بزالي کسي که دوسس دالي از پفکت بوخله اما فقط توتا{-41-}{-44-}{-37-}{-32-}{-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 19:13
+12
aB'Bas S
aB'Bas S
پيرمردی گفتم زندگي چند بخش است؟؟ گفت: : دو بخش گفتم كدامند؟؟ گفت : كودكي ، پيري گفتم : پس جواني چه شد ؟؟ گفت : با عشق ساخت...... با بي وفايي سوخت..... با جدايي مرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 16:37
+3
saeed
saeed
خدایا…



کودکان گلفروش را می بینی؟


مردان خانه به دوش …



دخترکان تن فروش...


مادران سیاه پوش...


کاسبان دین فروش...


محرابهای فرش پوش...


پدران کلیه فروش...


زبانهای عشق فروش...


انسانهای آدم فروش...


همه رامیبینی ؟


می خواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم


دیگرزمینت بوی زندگی نمیدهد!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 15:13
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ