یافتن پست: #عشق

حمید
حمید
در SMS
تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:25
حمید
حمید
در SMS
اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:24
حمید
حمید
در SMS
آموخته ام
که بدون عشق می توان ایثار کرد

اما...

بدون ایثار هرگز نمی توان عشق ورزید.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 10:12
+3
ronak
ronak
میگن قلب ادما اندازه مشتشونه اماچه جورییه دنیامحبت یک اسمون صدافت یک کهکشان مهربانی ویه دریاعشق توی قلبت جاشده؟؟؟{-30-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 00:18
+4
sasan pool
sasan pool
به به ببین استاد جلال همتی چی میگه.بدو بیا وسط.دور هم برقصیم.
سوختم سوختم سوختم/تا روش عشق تو آموختم
حاصل عمرم سه سخن بیش نیست/خام بدوم پخته شدم سوختم
تیش تیش تیش گرفتم/ببین که اتیش گرفتم
یک بوسه از لب یار/به زور خواهش گرفتم
{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-32-}{-32-}{-32-}{-32-}{-32-}{-49-}{-49-}{-49-}{-49-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:29
+2
mehdy
mehdy
همیشه فکر میکردم شیشه ها احساس ندارن
اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته نوشتم عشق ارام گریست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:10
+3
مهسا
مهسا
میگن روز عشاق است ما که نه عشقی میبینیم و نه احساسی یک مشت نقاب روز عشاق نیست ... روز تـئاتـر مـبارک !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 19:03
+3
امید
امید
خداوندا

برای همسایه که نان مرا ربود، نان

برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربانی

برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش

و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:45
+5
mehdy
mehdy
ازش پرسیدم تا کی عاشقمی؟ گفت عشق که تا نداره. ولی حالا دیگه نیست و من تا اخر عمرم تنهام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:39
+6
mehdy
mehdy
برای عشق گریه کن اما کسی را به خاطر عشق به گریه نینداز
با عشق بازی کن اما هرگز کسی را با عشق بازی نده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:05
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ