یافتن پست: #عشق

kiss
kiss
چه کسی میگوید :که گرانی شده است ؟ دوره ارزانیست . دل ربودن ارزان،دل شکستن ارزان ،دوستی ارزان است ،دشمنیها ارزان ، چه شرافت ارزان !تن عریان ارزان ! آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر . قیمت عشق چقدر کم شده است کمتر از آب روان و چه تخفیف بزرگی خورده ،قیمت هر انسان !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 19:07
+2
ronak
ronak
بیا آخرین شاهكارت را بیبین
مجسمـه ای با چـِشمانی باز
خیره به دور دست شاید شرق شاید غرب
مبهوت یك شكست،مغلوب یك اتفاق
مصلوب یك عشق،مفعول یك تاوان
... . خرده هایش را باد دارد میبرد
و او فقط خاطراتش را محكم بغل گرفته
بیا آخرین شاهكارت را بیبین مجسمه ای ساخته ای به نام " من
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:52
+5
ronak
ronak
عشق یعنی بعدازیه دعوای مفصل،
ازروی لجبازی گوشی رو بذاری روی سایلنت وبری زیرپتو.
بعد هر چند دقیقه یه‌ بار یواشکی گوشه‌ی پتو رو کناربزنی و زل بزنی به سقف،
تا ببینی نوری از گوشی افتاده روی سقف یا نه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:19
+4
حمید
حمید
در SMS
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:05
+2
حمید
حمید
در SMS
ازگندم پرسيدن عشقت كيه؟ ازخجالت زرد شد

از گل پرسيدن سرخ شد از يخ پرسيدن آب شد

ولى اگه ازمن بپرسن با افتخار ميگم اونىكه داره اين smsروميخونه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:04
+3
حمید
حمید
در SMS
عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:00
+3
حمید
حمید
در SMS
دلبرا هر طرفی در طلبت رو کردم/هر چه گل بود به عشق رخ تو بو کردم
آفتابا به سر عاشق دلخسته بتاب/تا نگویند که بیهوده هیاهو کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 12:58
+3
حمید
حمید
در SMS
تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلـوده است

اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی یک نخ سیگار است !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 12:51
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
عشق نمی پرسه اهل کجایی! فقط میگه توی قلب من زندگی کن!
عشق نمی پرسه چرا دور هستی! فقط میگه همیشه با من هستی!
عشق نمیگه دوستم داری؟ فقط میگه دوستت دارم!
.
.
.
.
.
عشق خیلی …گوه های دیگه هم می خوره که نباید باور کنی!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 11:37
+5
حمید
حمید
در SMS
به سلامتى اون پسرى كه وقتى تو خيابون

نگاهش به يه دختر ناز خوشگل ميفته

بازم سرشو ميندازه پايين و زير لب ميگه:

اگه آخرشم باشى انگشت كوچيكه ى عشقم هم نيستى...

با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف

در جهنم افتادی خود شيطان تو را به بهشت بازگرداند...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 03:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ