یافتن پست: #عشق

parnian
parnian
وقتی این نوتای سوزناک بعضیا رو میخونم که از رفتن عشقشون دارن پرپر میشن،
دلم میخواد برم عشقشونو پیدا کنم،
دو تا بزنم تو گوشش، بگم الاغ!
داری میکشیش بدبختو!
برگرد...{-9-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:19
+5
سحر
سحر
حاضرم سختی جدایی و تنهایی و نداشتن عشقم رو به جون بخرم ولی سنگینی حقارت و آویزونی رو به دوش نکشم..:(
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:54
+5
mina_z
mina_z
دو تراژدی دردناک در زندگی وجود دارد : یکی اینکه در عشقت ناکام شوی و دیگر اینکه به وصال عشقت برسی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 22:21
+10
امید
امید
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:24
+6
امید
امید
عشق خطری است در کمین تنهاترین کس. عشق به هر چیزی که زنده باشد و بس ! براستی ؛ خنده آور است جنون و فروتنی من در عشق ! . فردریش نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:37
+8
امید
امید
ببخشیدم اگر، صبر من کم بود و خطای تو زیاد , اگر تحمل من اندک بود و اشتباهاتِ تو بی شمار!
ببخشیدم اگر,صدای گریه شبانه ام خوابت را آشفت ,اگر دیدن اشکهای من دلت را آزرد !
ببخشیدم اگر , من پر از عشق بودم و تو پر از نفرت,اگر بخشیدن عادت من بود و خصلت تو نبخشیدن!
ببخشیدم، به خاطر این همه دوستت داشتن...به خاطر تا آخرین نفس پایِ تو ایستادن!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 14:08
+4
sepideh
sepideh
عشق رو باید باورکرد ... بوسه رو باید حس کرد ... احساس رو باید لمس کرد .. ! امــــــــّـــــــــــا ... دوست داشــــــــتن رو باید ثابـــت کـــــــــرد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:24
+5
فکل مکل
فکل مکل
صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی،عشق خواستم داشتی، قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم {-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}داشتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:22
+5
فکل مکل
فکل مکل
گفتگوی دو دختر پای تلفن: سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم… می بینمت خوشگلم… بوس بوس بوس گفتگوی دو پسر پای تلفن: بنال… بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر بعد از قطع کردن تلفن : دخترها: واه واه واه !!! دختره ایکبیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد پسرها: بابا عجب بچه باحالیه این ممد خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه! {-18-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:12
+5
kiss
kiss
قرن ما شاعراگرداشت هوابهتربود.خارهم کمترنبودازگل بساگلتر بود.قرن ماشاعراگرداشت که کبوتر با کبوتر باز با باز نبود شعار پرواز.وای بر ما که تصور کردیم عشق را باید کشت !در چنین قرنی که دانش حاکمست عشق را از صحنه دور انداختن دیوانگیست،درماندگیست،شرمندگیست.قرن قرن آتش نیست ،قرن یک هوای تازست ،فکرها را شست و شویی لازم است گم شدیم گردرمیان خویشتن جست جویی لازم است نازنینها از سیاهی تاسپیدی راسفربایدکنیم..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 02:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ