یافتن پست: #عشق

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم به استاد فلش دادم پاور پوینتش و بریزه میگه تا برام نسکافه نخری بهت فلشت و نمیدم رفتم موکاچینو خریدم کوفتش کنه میگه به خاطر فلشت رفتی؟پـَـــ نــه پـَـــ محض شماره ات رفتم حالا شماره میدی عشقم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:56
+1
gamer
gamer
وکه با دیگرانت بود میلی چرا یادت مرا بشکست خیلی مگر قصدت پریشانی ما بود که عشق ما نشد مجنون و لیلی .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:44
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگه تو جنگ عشقت قلبم شکست جوابی داری براش؟پـَـــ نــه پـَـــ برو ستاد جانبازان ببین جانباز چند درصدی جوابت و بگیر
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:20
+2
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!!{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 00:10
+5
niloofar
niloofar
يادته گفتي به شرافتم قسم تا آخرش هستم؟ شرافتت پيش من گرو مونده... حالا با عشق جديد چيکار ميکني بــــــــي شــــــرف؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:45
+7
armaghan
armaghan
پيش بيا ! پيش بيا ! پيشتر! ***تا كه بگويم غم دل بيشتر *** دوست ترت دارم از هرچه دوست ***اي تو به من از خود من خويشتر***دوست تر از آنچه بگويم چقدر *** بيشتر از بيشتر از بيشتر ***داغ تو را از همه دارا ترم *** درد تو را از همه درويشتر***هيچ نريزد بجز از نام تو *** بر رگ من گر بزني نيشتر *** فوت و فن عشق به شعرم ببخش *** تا نشود قافيه انديشتر *************(عرشياعلوي)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:37
+6
مهسا
مهسا
عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست. عشق آنست که یکی چتری باشد برای دیگری و او هرگز نداند که چرا خیس نشد...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:12
+4
مهسا
مهسا
به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌... انگشت کوچیکهٔ عشقمم نیستی..{-37-}{-37-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:02
+3
مهسا
مهسا
ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﺍﺕ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ؛ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﻟﺒﺨﻨﺪﺕ ﮐﻪ ﺑﯽﺭﯾﺎ ﻧﺜﺎﺭ ﻫﺮ ﺍﺣﻤﻘﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽﺍﺕ,ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺗﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﻮﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﯽﺧﯿﺎﻝ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺷﮏﺁﻟﻮﺩﻩﯼ ﺍﺣﻤﻖﻫﺎ ﺍﺯ ﺭﻭﺳﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺭﯾﺨﺘﻪﺍﻧﺪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺭﻭﺣﺖ،ﺟﺴﻤﺖ….. ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺗﻮ ﻭ ﺯﻥ ﺑﻮﺩﻧﺖ،ﻋﺸﻘﺖ،ﻫﻤﺴﺮﺕ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﺗﻮ ﻧﺘﺮﺱ ﻭ ﺯﻥ ﺑﻤﺎﻥ ﺍﺣﻤﻖﻫﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺯﯾﺎﺩﻧﺪ ﻧﺘﺮﺱ ﺍﺯ ﺗﻬﻤﺖ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﺘﺮﺳﯽ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺯﻥِ ﻣﺮﺩﻧﻤﺎ ﻣﯽﺷﻮﯼ !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:53
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
هرگز عشق را گدايي نکنيد زيرا هيچگاه چيز با ارزشي به گدا داده نمي شود پـَـــ نــه پـَـــ .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:45
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ