حمید
قاضي دادگاه جنايي : چرا دوست دخترت رو به قتل رسوندي ؟ پسر : براش يه اس ام اس 250 كلمه اي فرستادم اونم فقط جواب نوشت OK قاضي دادگاه جنايي : پسرم تبرئه شدي ميتوني بري !!!
gha3m
ميان همهمه ي برگهاي خشک پاييزي فقط ما مانده ايم که هنوز از بهار لبريزيم . . .
حمید
فقط كسايي ميخوان مثل بعضي آدماي ديگه باشن كه خودشون كسي نباشن
gha3m
من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!! من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!! از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!! از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !! از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...! از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !! از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...! ابراز احساساتم شد اس ام اس ، زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ، فریادم شد دکمه های کیبرد ، ترسم شد از ماشین پلیس !! من از نسل کوروش بودم !!
ali
. سلامتی اونی که با این که در مورد هزار تا چیز صحبت میکنه ولی تو فکرش فقط یه چیزه “عشقش”