یافتن پست: #میخ

saman
saman
در CARLO

چه زیبا خالقی دارم..



چه بخشنده خدای عاشقی دارم..



که میخواند مرا با آنکه میداندگنه کارم..



اگر رخ بربتابانم,دوباره مینشیندبر سرراهم..



دلم رامی رباید با طنین گرم وزیبایش



که در قاموس پاک کبریایی,قهر,نازیباست



چه زیبا عاشقی را دوست می دارم


دلم گرم است,می دانم که می داند بدون لطف او تنهای تنهایم



خدای من, خدایی خوب می داند



ومی داند که سائل را نباید دست خالی راند



چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید



عزیزم حاجتی داری اگر,اینک بخوان مارا



که من حاجت روا کردن برای بنده ام را دوست می دارم..

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برگ چغندر کیست؟؟؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
اونی که پست ها رو میخونه و حالشو میبره میخنده ولی لایک نمیزنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خسته شدم اینقد به احسان علیخانی اس ام اس زدم منو دعوت کنه ماه عسل

به هر حال این جوان ها الگو میخوان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:41
+2
behzad
behzad

یکی از پیچیده ترین آدرس دادنا


دادن آدرس به کسیه که داره پشتتو میخارونه هست :|

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:39
+4
behzad
behzad

پسرا که به پارک دوبل خانوما میخندین


:)) تا حالا فوتبال بازی کردنشونو دیدین ؟ اون دیگه ته خندس

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:20
+4
saman
saman
در CARLO
آنهایی که همه ته دیگهای سیب زمینی را میخورند، روزی حق شما را 


نیز خواهند خورد. ببین کی گفتم.!!!!!!! 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:16
+2
saman
saman
در CARLO
 با خواهرم رفتم خرید، 3 تا روسری برداشته میگه کدوم قشنگتره؟!!! 

من گفتم سرخابیه، سرخابیو گذاشته زمین میگه از بین این بنفشه و آبیه


 کدوم؟!!! گفتم آبیه!!! بنفشه رو گرفت سمت فروشنده گفت اینو 


میخوام...

 من{-16-}

خواهرم{-7-}

 کلا فک کنم به روش حذفی نظر خواهی میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:10
+2
saman
saman
در CARLO


ســــیگاری نیستم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ادامه نداشت .. هـــمون فقط میخواستم بگـــم


سیگاری نیستم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 09:52
+3
saman
saman
در CARLO
یه فامیل داریم 40 سالشه !

بعدش این کامپیوتر که خریده بود میخواس سی دی رایت کردن یاد بگیره به بابام گفته بود برام مراحلشو رو

یه کاغذ بنویس یادم نره .

بابام نوشته بود :

1 - ابتدا به سمت ِ کامپیوتر میرویم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 09:13
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 01:53
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ