یافتن پست: #میخ

saman
saman
در CARLO
پسر عموم استاد دانشگاهه ، استاتوس داده…
شاگردام ازم نمره میخوان چکار کنم؟

منم زیرش کامنت گذاشتم به عمه مون فکر کن…
تا حالا 200 تا لایک گرفتم از دانشجوهاش
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان حیف نون بهش میگه پاشو سحره....










حیف نون هم بیدار میشه
و به خوبی و خوشی سحری میخوره !
شما مشکلی داری !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:34
+4
saman
saman
در CARLO

از تفریحات نسل ما :


بچه که بودیم می رفتیم از این بستنی لیوانیا میخ[!]م


وختی میخوردیم لیوانشو میذاشتیم بین گلگیر و تایر


تا وقتی که حرکت میکنیم صدا موتور گازی بده !

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون بار:

من نمی خواستم باشم

اما خودش از من خواست که باشم. خود خودش

احساس کردم فرق دارم



این بار:

من میخواستم باشم

اما او نخواست که من باشم. فقط من

احساس کردم فرق دارم



نتیجه گیری ریاضی:

یه اپسیلون بیشتر بعلاوه یه اپسیلون کمتر میشود صفر

به عبارت ساده تر: هیچ فرقی با هیچ کسی ندارم.

حالا شدم مثل همه



آخیش. راحت شدم...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 16:15
+5
be to che???!!
be to che???!!
مي دوني سريعترين راه به چنگ اوردن قلب يك مرد چيه ؟ پاره كردن سينه اش با يك كارد اشپزخانه
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون
بهم گفت آرزو کن
گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟
خیلی منطقی بود لامصب !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:56
+6
saman
saman
در CARLO

یه سوالی از صبح تا حالا ذهن مارو درگیر کرده


ببینین شما میتونین بهش جواب بدین؟


اگه “مردان آنجلس” یه زن همراهشون بود


بازم میتونستن ۳۰۰سال با خیال تخت بخوابن!؟

3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:45
+5
saman
saman
در CARLO
داشتم برای امتحان دانشگاه ، تو خونه تقلب مینوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخی گفت : ببین داره چیکار میکنه ؟؟ تقلب مینویسه ...!!!!
.
مامانم موند چی بگه ، اومد تقلبو پاره کردو گفت : ما تو این خونه نماز میخونیم......!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بزرگترین ضد حال به دیگران اینه که
وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر زیاد کنیم و بعد خاموشش کنیم و از خونه بزنیم بیرون تا نفر بعدی که میخواد تلویزیون رو روشن کنه برق از سه فازش بپره
امتحان کنین ای حال میده ..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:22
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 15:03
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ