یافتن پست: #میخ

?
?
[!] میره مکه با خودش ار پی جی میبره میگه :این دفعه میخوام شیطون رو درب و داغون کنم بااین سنگ ریزه ها که نمی میره.

{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:20
+6
امیرحسین
امیرحسین
@arash_fa گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته
ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی
چون اون آدمو دوست داری
انگار با لایکت میخوای بهش بگی
ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 23:15
+11
امیرحسین
امیرحسین
ازتنهایی گریزی نیست بگذار
اغوشم برای همیشه یخ بزند
نمیخواهم کسی شال گردن
اضافی اش رادورگردنم بیاندازد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 22:17
+6
kiss
kiss
روزی زیر سایه بید مجنون بودیم و به سیبی که در دستان تو بود نگاه میکردیم تو آن روز به من اعتماد داشتی و سیب را دادی تا عادلانه تقسیم کنم ،و من قسمت بزرگ آن برداشتم و تکه کوچک را به تو دادم . تو آرام پلکهایت را از من گرفتی و در اندوه ابروانت فرو بردی و زیر لب گفتی . نمیدانم چه گفتی ،ولی امروزبه من اعتماد نداری . شاید باید به تو میگفتم که آن تکه بزرگ خراب بود و من نمیخواستم تو آن را گاز بزنی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:53
+3
امیرحسین
امیرحسین
وزگارا که چنین سخت به من میگیری.با خبر باش که پژمردن من آسان نیست. گرچه
دلگیرتر از دیروزم. گرچه فردای غم انگیز مرا میخواند. لیک باور دارم
دلخوشیهام کم نیست. زندگی باید کرد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:48
+5
مهسا
مهسا
گاهی وقتا دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد؟

که بیاد تو تنهاییم .... و من اجازه ندم!

و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم بغلم کنه و بگه:

مگه من مردم که تنها بمونی ...!!!...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:25
+4
-1
مهسا
مهسا
دیدی وقتی گریه میکنی همه میگن ولش کن بزار راحت باشه

وقتی میخندی همه میان میگن چی شده ؟ بگو ما هم بخندیم...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:10
+2
?
?
سلام داداش

شمارتو دادم به خواهر یکی از دوستام میخواد



بهت زنگ بزنه ، طلاق گرفته


احتیاج به هم صحبت داره ، لطف کن باهاش





حرف بزن بذار باهات درد و دل کنه



من حسابی ازت تعریف کردم منو ضایع نکنی !!!

(ستاد ایجاد ذوق و روحیه کاذب در مردان !)

{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 19:41
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
گاهی وقت ها دلم میخواهد اواز بخوانم{-38-}
سوت بزنم{-16-}
لی لی کنم{-16-}
بپرم تا دستم به یک توت قرمز برسد{-11-}
توی کوچه بازی کنم{-14-}
دوچرخه سوار شوم و{-32-}
به جای باز کردن ِ در با کلید، سنگ بزنم به شیشه ...{-8-}
حیف! نمیشود.{-31-}

کودک درونم خسته شده..{-31-}{-31-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:09
+3
sasan pool
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:52
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ