یافتن پست: #میخ

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همکارم گوشیشو ورداشته رو صفحش “”ها”” میکنه. میگم میخوای تمیزش کنی؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ واسه یکی پیام صوتی بدون متن میزارم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:58
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم بانک به خانومه میگم یه فیشه برداشت از حساب میخوام، میگه میخوای پول بگیری؟؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بهت شماره بدم کاغذ جلو دستم نبود!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:59
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شماره ی جدیدم زنگ زدم به دوستم میگم امروز تو مدرسه نبودی میگه تو از بچه های مدرسه ای گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ از بچه های باباتم گمشده بودم بعد از ۱۸ سال میخوام به آغوش گرم خوانواده برگردم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:56
+1
مهسا
مهسا
گاهی دلم میخواهد, وقتی بغض میکنم, خدا از آسمان به زمین بیاد, اشک هایم را پاک کند, دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!! بــیـــا بــــــریــــــــم.....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:38
+6
مهسا
مهسا
هیـچـــوقـــت از هیچــــ چیــز مطمئن نـبـــاش ! مثـلاً اگــه کسی خندیــد فکـ نـکــُن آدم شادیـــِـه ! شایـــد از همــه چـیز بــُـریـده، شایـــد خـسـتـــه َس ! شایـــد خنده رو لباشـه،تا غم تو سینه ش دیده نـشــه ! شایـــد دنــیا واســَـش بی ارزشــه و داره بـه اون میخنـده !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:35
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم در اوردم ...دوستم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـــ نــه پـَـــ ابریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:37
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یرزنه زنگ زده خونه...میگه مامان تشریف دارن؟میگم کاریشون داشتین؟میگه پـَـــ نــه پـَـــ به این بهونه میخواستم با خودت بیشتر اشنا شم...امروز کی وقتت ازاده؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:35
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مگس کش دستمه مامانم می گه میخوای مگسا رو بکشی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:35
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگ زدم 115 میگه امبولانس میخواین قربان؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ پلیس 110 میخوام بقیش هم ادامس بدبن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:34
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
حواسم نبود با صورت رفتم تو در میگه ندیدیش؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ من دارکوبم میخوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ