یافتن پست: #میخ

ebrahim
ebrahim
mamnoon ke hazfesh kardid
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:17
ronak
ronak
آخــه ما از اینا هم کم تریم که نمیتونیم در ملأ عام همدیگرو مــــاچ کنیم؟ ینی این نســل ما همون دسامبر ۲۰۱۲ منقرض بشه بهتره، به درد انقراض میخوره فقط :))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 23:00
+2
gha3m
gha3m
۱ .تنها کسی که در فیلم لخت میشود خانم گلشفته است ۲.تنها کسی که در حین حرف زدن در فیلم نه صورت و نه لبهایش حتی تکان نمیخورد خانم گلشیفته است مادر گلشیفته فراهانی: دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست عکس جنجالی گلشیفته فراهانی در مجله مادام لافیگارو یکبار دیگر سبب شد تا نام او در رسانه های کشور بر سر زبان ها بیفتد و این مساله واکنش فهیمه رحیمیان،مادر وی را به همراه داشت. به گزارش اوج نیوز، رحیمیان در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست. وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد. رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست. همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:53
+1
ronak
ronak
دوست دارم عشقم ..... ۳ سال برام حبس بریدن نامردا ...... من برات صبر میکنم تا بیای عزیزم .... فقط تو ... من تورو میخوام . . . . . . . صحنه ای حساس و رومانتیک از عشق آقای پرتقالی و خانوم گوجه فرنگی ... پشت میله های زندان :دی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:34
+1
ronak
ronak
آیا سوباسو میتونه این توپ وارد دروازه حریف بکنه ! آیا کاکرو به قولی که داده عمل خواهد کرد ؟! ادامه داستان در قسمت آینده ! .... . . . . . یعنی اینجا میخواستی بگیری گوینده خفه کنی !! سر حساس ترین صحنه ضد حال میزد !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 22:28
+1
مهسا
مهسا
نبودنت را بهانه نمیکنم تنهایی را تاب میاورم اگر روزگار میخواهد سهم شادیم را بگیرد باشد اما من سهمم را از تو ذره ای کم نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:05
+1
مهسا
مهسا
تکیه بر خاطرات میزنم و امید به نرم شدن دلت میبندم بازهم آواز میخوانم از این کوچه اگر بازهم گذشتی بی اعتنا نرو بهای ماندنت را با عشق میدهم ..........
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 21:04
+2
gamer
gamer
غضنفر هی نگاه به گوشیش میکرده و میخندیده ، بهش میگن اس ام اس اومده ؟ میگه آره ، میگن چیه ؟ میگه یکی هی اس ام اس میده Low Battery !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:54
gamer
gamer
(این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) میخواستم ببینم شب‌ها كه میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌كنی كه سر كارت نزارن؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:53
gamer
gamer
بابایی...جونم؟بابایی رو چتوری مینویسن؟-برو دفترت رو بیار...اینجوری مینویسن.من رو چتوری مینویسن؟-اینجوری...میخای چیکار؟حالا دوست دارم رو چتوری مینویسن؟-اینجوری.بسه دیگه بزار کارمو بکنم...بابایی...-بابایی و درد.برو بازی کن ولم کن دیگه.باشه ولی بگو قد یه دنیا رو چطوری مینویسن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/28 - 19:53

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ