یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/08/4 - 12:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن تو بهشت پدر مادرا به بچه های مردم میگن :

خاك تو سرت از بچه من یاد بگیر!

وٓ مِنَ اَللهْ توفیق ^_^
2 دیدگاه  •   •   •  1393/08/4 - 12:09
+6
sami
sami

فریاد بزن که کربلا ماتم نیست


میراث حسین، درد و داغ و غم نیست

جان مایه نهضت حسینی این است:


هر کس که به ظلم تن دهد، آدم نیست

2 دیدگاه  •   •   •  1393/08/4 - 01:08
+3
فریــآכ بــــی صــכآ
فریــآכ بــــی صــכآ
8 دیدگاه  •   •   •  1393/08/3 - 18:54
+5
فریــآכ بــــی صــכآ
فریــآכ بــــی صــכآ

دختر:موجودی است که:


وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!


وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!


وقتی غمگین است آه میکشد


وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد


وقتی بدش می آید میگوید ایشششش .


وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.


همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند .


از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!


واقعا موجودی ناشناختست...{-18-}

1 دیدگاه  •   •   •  1393/08/3 - 18:44
+7
-1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
عاقا کی لینک دانلود اهنگ بایلاندو انریکه رو داره میخوامششش لدفن:-)
6 دیدگاه  •   •   •  1393/08/3 - 10:08 توسط Mobile
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
عریان میشود
حواس پنجگانه ام
با تداخل
احساست
صبر کن
فقط کمی سرخ و داغ شده
گونه هایم ...
مینو ستاری
دیدگاه  •   •   •  1393/08/3 - 09:34 توسط Mobile
+3
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
همسایه:چند تا بچه داری؟
پدر:چهار تا پسر
اولی خلبان
دومی دکتر
سومی مهندس
چهارمی دزد
همسایه:پس چرا چهارمی رو از خونه بیرون نمیکنی؟؟؟؟؟
پدر:تنها کسی که خرج خونه رو میده چهارمیه بقیه بیکارن








حالا هی بشین بگو بیکارم
دیدگاه  •   •   •  1393/08/3 - 01:10
+5
sami
sami

بیا تمامش کنیم….


همه چیز را….


که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن….


نگران نباش….


قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد…


اما فراموشم کن…..


بخند… تو که مقصر نبودی…


من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم…


میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟


گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است….


بیا به هم نرسیم…!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/08/2 - 22:18
+4
sami
sami
بي حس شده ام از درد !
از بغــض !


فقط گاهـی

خـط ِ اشکی… میسـوزانـد صـورتـم را.


دیدگاه  •   •   •  1393/08/2 - 22:15
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ