یافتن پست: #می

sasan pool
sasan pool
آخرین ویرایش توسط sasfh12 در [1393/07/25 - 00:30]
1 دیدگاه  •   •   •  1393/07/25 - 00:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/07/24 - 20:40
+4
-1
sami
sami
دیدگاه  •   •   •  1393/07/24 - 12:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک فلز جدید به شیمى اضافه شد:

نام:husband(شوهر)

نماد: Hb

وزن اتمى: در ابتدا سبک

با گذشت زمان سنگین میشود.

ویژگی هاى فیزیکى:

در برخورد با فامیلاى سببى به جوش میاد,

در برخورد با خانواده ى خودش میتواند فریز شود

اگر خانم دیگه اى رو ببینت ذوب میشود

ویژگى هاى شیمیایى:

بسیار واکنش پذیر

به شدت ناپایدار

نسبت به طلا,نقره,الماس,پلاتین,دسته چک و کارت اعتبارى مقاوم است

محل یافت شدن: اکثرا در مقابل تلویزیون یافت میشود
دیدگاه  •   •   •  1393/07/24 - 11:33
+5
sasan pool
sasan pool
ما افتخار میکنیم از اينکه بهمون میگن لنگی

ميدوني واسه چي؟؟؟

.

.

.

چون لنگ دست همه لوتیا و مشتیا بوده

حالا به افتخار سرخدلای پرسپوليسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 23:58
+2
sasan pool
sasan pool
جهان سوم جاییست که تیمی که تو تاریخش بیشتر از 3 تا بهت نزده، 2 بار هم ازت 4 تا خورده، بهت 4 نشون میده :| :))))
آخرین ویرایش توسط sasfh12 در [1393/07/24 - 00:01]
1 دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 23:57
+3
sasan pool
sasan pool
ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺳﯿﺎ ﺁﺳﯿﺎ !!ﻣﯿﮕﻢ ﺷﯿﺶ ﺗﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ52 ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ 10ﺩﻗﯿﻘﻪ 10 ﻧﻔﺮﻩ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻧﺎﯼ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﭼﻨﺪﺗﺎﺵ ﺍستقلالیﺑﻮﺩ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﻦ ﺩﻭﺗﺎ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻭﻥﺗﯿﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﯾﻨﺸﻮ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺷﺪﯾﻦ ﺭﻭ ﺑﮕﻮﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺍﺛﺮﯼ ﺍﺯﺵ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﻪ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﺑﺠﺰ ﻧﺎﺻﺮﺣﺠﺎﺯﯼ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩﺀ ﺩﯾﮕﻪﺩﺍﺭﯾﻦ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺩﻭﭘﯿﻨﮓ ﯾﺎﺩﺗﻪ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﻫﺎ ...ﺳﮑﻮﺕﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﺮﯼ ﺑﻪ ﺗﯿﻤﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺭﻭﭘﺎﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺁﺳﯿﺎﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ...ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ 4ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﯼ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺲ ﺗﻮ ﺩﻫﻪ ﺷﺼﺖ 4ﺑﺎﺭ ﺍﺳﺘﻐﻼﻝ ﺭﻭ ﺑﺮﺩ ﻭﺣﺘﯽ ﺩﺭﺑﯽ ﻫﺸﺘﻢ ﺳﺎﻝ504ﺑﺮ 1 ﺳﻮﺭﺍﺧﺘﻮﻥ ﮐﺮﺩ ...ﺳﮑﻮﺕﻣﯿﮑﻨﻪﻣﯿﮕﻢ ﭼﯽ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﻧﮑﻨﯽ ... ﺑﺎﺯﻡ ﺳﮑﻮﺕﻣﯿﮑﻨﻪﮔﻔﺘﻢ ﺑﯿﺎﻭ ﺗﻮﺑﻪ ﮐﻦ ﻭ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺴﯽ ﺷﻮ .....ﺳﺮﺵ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺷﮏﻣﯿریزَه
1 دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 23:45
+3
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
چند ماه پیش تو جام رمضون تیم دادیم
تو بازی آخر که نیاز به برد داشتیم من یه گل زدم
 داورم بلا نسبت شما کور، گل ما رو مردود کرد
 منم امونش ندادم تا میخواست به خودش بیاد از خجالتش در اومدم
 یارو رفت شکایت کرد پنج میلیون ناقابل از ما گرفت



   الانم کمیته انظباطی اعلام کرده اگه عکس طرفو نزدیکای زمین فوتبال دیدین با "برنو" بزنین
 همش خدا رو شکر میکنم جای عبدولی نبودم وگرنه 
 نمیدونم چی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اعدام رو شاخم بود
آخرین ویرایش توسط -HADI در [1393/07/23 - 19:12]
دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 19:07
+4
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
♥ ♥ ⒽⒶⒹⒾ♥ ♥
یکی نیست به داد  این نسل سوخته برسه
اخه ما دهه شصتیا چه گناهی کردیم که تو طالعمون کتک نوشتن
تا بچه بودیم کتکای بابا رو میخوردیم 
الانم که باید تنمون بلرزه واسه کتک خوردن از بچه هامون




خدا شاهد باش
دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 18:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



مورد داشتیم پسره به دختره گفت عزیزم من دیگه شارژ ندارم خداحافظ
بعد دختره واسش یه شارژ ۲۰ هزار تومنی فرستاده گفته بیا عشقم
برگرفته از رمان خفاش ها ماکارانی می خورند



دیدگاه  •   •   •  1393/07/23 - 16:00
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ