یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ ﺭﻭﺯ ﻗﺪﺱ ﯾﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﮐﺎﺭﺗﻦ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﺩﺳﺘﺶ، ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ": ﺷﻼﻡ، ﺗﻮﻟﻮ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍشلاﺋﯿﻞ ﺑﮕﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺷﺠﻞ ﻣﻮﺷﺠﻞ ﺭﻭ ﺍﺟﯿﺖ ﻧﮑﻨﻪ .ﺑﻮﮊ ﺑﻮﮊ "!
ﻣﯿﮕﻦ ﻧﺘﺎﻧﯿﺎﻫﻮ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺻﺤﻨﻪ، ﺍﺳﯿﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



حالا که من نیستم فکرت کجا میره ؟؟؟
کی جای من امشب دستاتو میگیره ؟؟؟
حالا که من نیستم دلتنگِ کی میشی ؟؟؟
بی من کجا میری ؟؟؟ سر گرمِ چی میشی ؟؟؟
حالا که من نیستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ...!!!



دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی خاکم کردین دو پاکت سیگار در قبرم بگذارین ...شب اول بحثم با خدا طولانی میشود....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﻠﺖ ﺳﻘﻮﻁ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺷﺪ
.
.
.
.
.
ﻣﻬﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﮔﻔﺘﻪ
ﺗﻮ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﻤﻮﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯽ؟؟؟
ﺧﻠﺒﺎﻥ ﮔﻔﺘﻪ
ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﺘﻮﻭﻭﻭ ﻣﯿﺪﻡ ﻗﻠﺒﻤﻮﻭﻭﻭ
ﺑﻪ ﭼﻪ ﺁﺳﻮﻧﯽ ﻣﯿﺸﻢ ﻗﺮﺑﻮﻧﯿﯿﯿﯽ
ﺯﺍﺭﺭﺭﺭﺕ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:27
+5
بی تــــــــو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای ،

دلم می شکند ،

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را 

دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا?ااااااا من دارم تاوان کدوم گناهمو پس میدم؟؟
.
.
.
.
.
.
.
آهان اون گناه؟

حله!!ردیفه !!!

ببخشید مزاحم شدم اونو یادم نبود :)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 23:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خارج:
عزیزم ؟میتونم چند لحظه بیام تو اتاقت؟

تو ایران:
بعد ازاینكه یه لگد به در میزنن میگن:
كره خر چه غلطی میكردی درو بسته بودی؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 22:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺸﺴﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻢﺳﻦ ﻭ ﺳﺎﻻﺵ ﻋﻘﺐ ﻣﻮﻧﺪ !!
ﻓﻘﻂ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﻪ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺗﻤﺮﮐﺰﺷﻮ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﭘﺎﯼ ﺏﭽﻪﺍﺵ ... ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ
ﺑﭽﻪ ﺍﺵ ﺑﺎ ﻭﻗﺎﺣﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ: " ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯽ ... ﺗﻮ ﺟﺎﻣﻌﻪ
ﻧﯿﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﯽ !! "
.
.
ﺏﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻇﺮﺍﻓﺘﺶ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﭽﻪﺍﺵ ﯾﻪ
ﻭﻗﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﺭﻩ ...
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﭽﻪﺍﺵ ﺑﺎ ﻭﻗﺎﺣﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ : " ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﯽ ... ﺗﻮ ﮐﻪ
ﻫﻤﺶ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ !! "
.
.
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺩﺭﺍ، ﭼﻪ ﺷﺎﻏﻞ ﭼﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﺍﺭ
.
.
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺩﺭﺍ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻏﺬﺍ ﮐﻤﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻥ ﻏﺬﺍ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ
ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭ ﺳﯿﺮﻩ ﺧﻮﺩﺷﻪ ...
.
.
ﮔﻔﺖ ﺑﺎﻣﺎﺩﺭﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﺴﺎﺯ
ﮔﻔﺘﻢ : "ﻣﻦ ﺑﺎﻣﺎﺩﺭﻡ ﺟﻤﻠﻪ ﻧﻤﯿﺴﺎﺯﻡ ........ ﺩﻧﯿﺎﻣﻮﻣﯿﺴﺎﺯﻡ ....... "
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 22:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﯿﺪ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺭﺩ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﺍﻭﻝ ﭘﺸﻪ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭﻫﺎ ﻣﯿﺎﺩ !
ﺑﻌﺪ ﺳﻮﺳﮏ ﻣﯿﺎﺩ !
بعد سوسک بالدار میاد !
ﺑﻌﺪ ﻣﺎﺭﻣﻮﻟﮏ ﻣﯿﺎﺩ !
ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯽﺗﺮﺳﻢ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﭘﯿﺶ ﺑﺮﻩ ﻃﺮﻓﺎﯼ ﻣﺮﺩﺍﺩ ﺍﮊﺩﻫﺎ ﺑﯿﺎﺩ !
دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 22:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



میخوام امروز ی پست انگلیسی بنویسم واستون

post :|:D



دیدگاه  •   •   •  1393/06/14 - 22:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ