یافتن پست: #می

yac
yac

وقتی یه دختر واسه یه پسر اشک میریزه یعنی واقعاً دوسش داره


 


اما وقتی ...


 


یه پسربرای یه دختر اشک بریزه


 


یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه

دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 12:11
+7
mohamadjavad
mohamadjavad
عشق واقعی آنجاست که دختر باتمام عصبانیت بامشتبگوبه به روی سینه عشقش بهش بگه ببرو تنهام بزار ولی اونآروم بغلش کنه بگه نزن دستت درد میگیره
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 09:58
+5
mohamadjavad
mohamadjavad
خدایابه "جهنمت"دیگرنیاز نیست... ماآدمها همدیگررابهتر"میسوزانیم"
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 09:53
+4
mohamadjavad
mohamadjavad
بدباختن یعنی.یه عمرتلاش کنی شاه بشی امابعدبفهمی بی بی دلت عاشق سربازه
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 09:47
+4
mohamadjavad
mohamadjavad
قلبم  این روزها درد میکند.کاش یک لحظه می ایستاد تامیفهمیدم دردش چیست
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 09:19
+5
mohamadjavad
mohamadjavad
سلامتی دختری کهه خواستگارشوردمیکنه به خاطر دوست پسرش که توزندونه اماخبرنداره که خیلی وقته دارش زدند
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 02:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشت گردنم ،
کمی پایین تر ،
نقطه ای که آخرین تار موی بلندم روییده ،
جایی که گود می شود ،
همان جایی ...
هیچ بی خیال !
درد می کند ،
دردی به وسعت خالی ماندن جای لبهایت ...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوال فنی:

چرا “فوت” سرده و “ها” گرمه ؟

مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا “فوت” میکنی سرده و “ها” میکنی گرمه ؟...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادمه بچه كه بودیم هر موقع كه قهر میكردم مامان بزرگم صداشو بلند میكرد میگفت: هر كی قهر كنه شوهر میخواد...!!!!!!!
منم میزدم زیر گریه میگفتم اصلنم اینجوری نیس!!!! مامااااااان( **)
دیروز سر سفره گودزیلامون 11 سالشه به خاطر ته دیگ سیب زمینی قهر كرد
مامانم صداشو بلند كرد گفت هركی قهر كنه شوهر میخواد.!!!!
اونم جیغ زد و گفت:
آره شوهر میخوام زودتر برم از دست شما راحت بشم مشكلی داری؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:39
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ