یافتن پست: #می

mehdi
mehdi
ذهنم آشفته.خواب هایم پریشان.خنده هایم فتوشاپی.درد دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ! میزان همدردی ها هم با لایک وکامنت!!!و تکرار پشت تکرار{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 19:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 18:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 17:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 17:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/21 - 17:29
+4
mehdi
mehdi
در سرزمینی که سایه آدم های کوچک بزرگ شد در ان سرزمین آفتاب در حال غروب است!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 22:25
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی دیوونهــ ای کــ تازهــ از تیمارستان فرار کردهــ بود،با زور وارد خونه ای میشهــ
دستــ و پای زن و شوهری کــ در خونه بودن با طنابــ میبندهــ و چاقو رو میزارهـ زیر گلو زنهــ و
میپرسهــ:اسمتــ چیهــ؟من دوستــ دارم قبل از کشتن قربانی هامــ،اسمشونو بدونمــ.
زنهــ با گریهــ: فاطمهــ ولی بهمــ میگن فاطی.
دیوونهــ:اسمــ ننهــ من فاطی بود،واسهــ همینهــ نمیتونمــ بکشمتــ
ولش میکنهــ و میرهــ سراغ شوهرهــ:اسمــ تو چیهــ پدرسوختهــ
شوهرهــ:من احمدمــ،ولی دوستامــ فاطی صدامــ میکنن....!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:36
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



شمام مثله من وقتی بچه بودین فك میكردین كه اگه تلویزیون بشكنه ادماش میریزن بیرون یا فقط من اینطوری بودم؟



دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:35
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم اونى رو میخواد كه وقتى میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته ، بگه : 1.2.3 ..
اونى كه وقتى باهاش میرم دریا نشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رونگاه كنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..
نترسیم از حرف مردم ، زندگى خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ..
.
کسی که حتی وقتی اعصاب نداری ، با شیرین زبونیش به لبت خنده بیاره فرار کنه و دنبالش کنی تا بچرونیشو
.
كسى كه وقتى بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتى بارون شدید شه بگه واى چه بارونى بعدم كاپشنشو بگیره بالا سرمون و بدوییم و بگه یكى از یكى دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق كنم از خندیدنش ..
.
کسی که اگه درختم نبود ولی سایه میشد ..
كسى كه وقتى میریم مهمونى حواسش بهم باشه ، وقتى مجبورم یه جمع كسل كننده و حرفاى خاله زنكیشونو تحمل كنم بهم اس بده : قیافشوووو داره زجر میكشه ها ، دیوونه تر كردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم ! خندم بگیره نگاش كنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونى خلاص شیم و وقتى اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده ..
و نصفه هاى شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزاى الكى بخندیم ..
كسى كه بى دلیل بپرم بغلش ..
کسی که با نگاهش بهم اهمیت بده و مواظبم باشه
.
یکی که هی گیر نده ، یکی که هی نگه زشته زشته
كسى كه كنارش خود خودم باشم .
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:33
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حـس خوبـی نیست در رویای كسی گم بشی كه ... فكرتو حتی در خوابش نمی گنجد...!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 20:22
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ