مثه همیشه 1-2-3-4
خوشم میاد مثل خودمی
1234
دلتنــگی یعنـی .. از دوســت داشتن َت ســیر نمی شوم ........ و از باتو بودن پیر نمیشوم.........
دلتنگتم دوست خوب خودم
من بیشتر فدامدا
ونه سیم تش دکته رفق
زیر نویس هم بدین
میگم سیماش اتیش گرفته
همه خاننه رینجر بوشن و چش دا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بی ادبیه منه وچه هم سننه!!!!!!!!!!!!!
هنتا رزمه
مثه همیشه 1-2-3-4
1393/05/14 - 21:05خوشم میاد مثل خودمی
1393/05/14 - 21:10
1393/05/14 - 21:321234
1393/05/18 - 13:20