یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از خطرناکترین کارهایی که ما تو بچگی میکردیم این بود که نخ پولو در میاوردیم بعد با کلی استرس پولو به نونوا میدادیم..
لامصب هیجانش اندازه اختلاس از بانک مرکزی بود

:))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بنده خدا مجنون حق داشته سر بزاره به کوه و بیابون
ن تلفن بوده ک زنگو اس بده ن اینترنت پررررررررررسرعت که ایمیل بده چت کنه.اونم با اون بابایی که لیلی داشت....
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تحقیقات نشون داده که ۹۹ درصد دخترای ایرانی در طول عمرشون حداقل ۱بار این اسمس فرستادن:
( باشه مثه اینکه خیلی سرت شلوغه مزاحمت نمیشم.. بای واس همیشه!! )
و
۱۰۰درصد پسرای ایرانی دهنشون سرویس شده تا ثابت کنن دستشویی بودن...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم هدف این خونواده هایی که روزه نمیگیرن,همدیگه رو هم افطاری دعوت میکنن چیه؟؟

جالبه حاله سر سفره هم منتظر اذان میشینن که بعد اذان بخورن مثلن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره اومد تاکسی بگیره
گفت اقا ستار خان میخوره!؟
یارو یه دید زد
گفت خانوم چرا ستار خان,بیا بالا خودم میخورم
دختره بهش برمیخوره میره به تاکسی بعدی میگه
اقا ببخشید ستار خان میرید؟
یارو هم میگه.معلومه میرید اگه نمیرید که میترکید...
با خودش میگه ایندفعه ی چی میگم نتونن چیزی بگن!!!
تاکسی بعدی میادمیگه: اقا ســــــــتـــــارخــــــــــــاااااان!!!!!
راننده میگه: نه خانم من اکبرم
دختره دیگه کفرش دراومد به تاکسی بعدی گفت:اقا میخوام برم ستارخان !!!!!
تاکسیه میگه: کارخوبی میکنی, برو مشکلی نداره!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 16:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 15:50
+3
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 15:02
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ