یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 19:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون موسسه ای که ایران رو دومین کشور افسرده معرفی کرده ...

.مطمئنن برنامه ماه عسل رو ندیده بودن وگرنه لیاقت ما اولین کشور بوده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 19:39
+4
farhad
farhad
سره کلاس بودیم استاد گفت چقدر زمان داریم؟

منم گفتم در حد دو جمله که با بیننده ها خداحافظی کنیم..

اعصاب نداشت بيرونم کرد...

خب میگفت از اتاق فرمان واسش وقت بگیرم والاا..
وحشى ى :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:21
+5
farhad
farhad
آیا میدانید با هر بوسه ی یک دقیقه ای ، 58 کالری می سوزانید ؟

.

.

.

... قابل توجه دختر خانومایی که میخوان لاغر کنن

... من آماده جان فشانی هستم 

... فقط تو صف باشین ... لطفا هل ندین ... از هم دیگه هم جلو نزنید 
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:20
+5
farhad
farhad
شمـــام وقتی از خواب بیدار میشید...

چند دقیقه تو جاتون میمونیـــن تا لـــود بشین عایــــــا ؟؟

من که نیم ساعت طول میکشه تا لود شم

فک کنم ویروس دارم

:|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:19
+5
farhad
farhad
پسره به هزار امید از نامزدش می پرسه

از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

برگشته میگه:

قیافه و هیکل که نداری

بچه مایه دارم که نیستی

اخلاقتم که گند دماغه

به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:15
+4
farhad
farhad
 آیا از علاقه مند شدن دوست دخدر خود به عــلیرضا حــقیـــقی رنج می برید ؟! 
.
.
.
ما کفش " تن تـــاک " را به شما پیشنهاد می کنیم ... 
چنان با " تن تاک " بکوبید تو دهنش صدا سگ بده بیشور !!! 
کف کفش " تن تاک " از سه لایه مجزا تشکیل شده 
که به هنگام وارد شدن ضربه 
نیرویی معادل با سه برابر نیرویی که با کفش های معمولی وارد میاید را به شخص مورد
( ترجیحا دوس دخدرتا )
نظر وارد می آورد !!!!!!! :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:14
+2
farhad
farhad
آبودونیه میره خواستگاری

پدر دخدره میپرسه : شغل ثابت دارى ؟!! [ :/ ]

آبودونیه میگه : وُلِک کجای کاری ؟!!!

امام جمعه تهران بعداز سی سال هنوز موقته !!! [ :)) ] تو از من جنگ زده شغل ثابت میخواى ؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 02:13
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺑﺎﻧﻮﻭﻭﻭ
ﻣــــــﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﻣــــــﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ !!
ﻋﺸــــﻖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺯﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻧﻪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺍﺯ
ﺟﺮﺍﺣﯽ ﭘﻼﺳﺘﯿﮏ ﺭﺍ !!!
ﻭ ﺗــــــــﻮ ﺍﯼ ﺯﻥ ﺁﮔــــــــﺎﻩ ﺑﺎﺵ…
ﮐﻪ “ ﺩﺍﻓــــــــ ﺷﺪﻥ ,”
ﺗﻀﻤﯿﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﮏ ﻣــــــﺮﺩ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑـــــــﻮﺩ !
ﻣــــــﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ !!
ﻣــــــﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﯾﮏ ﺯﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﻧﻪ ﻋﺸﻮﻩ ﻭ ﻧﺎﺍﺍﺍﺯ ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﺭﺍ
ﻣــــــﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ ..
ﺳﺮﺧﯽ ﺣﯿﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺯﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ﻧﻪ ﺑﺮ ﺁﻣﺪﮔﯽ ﻫﺎﻱ ﺍﻧﺪﺍﻣﺶ ﺭﺍ
ﻣــــــﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ !
ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﺩﻟﻨﺸﯿﻦ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻟﺒﺎﻥ ﯾﮏ ﺯﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ﻧﻪ ﺍﺯ ﻟﺒﺎﻥ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺯﻥ
ﭘﺲ ﺑﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻭ ﻇﺎﻫﺮﺵ ﻛﻮﺭ ﻣﻜﻦ ﺧﻮﺩ
ﺭﺍ ...
ﻭ ﺧﻼﺻﻪ ...
ﻣــــــﺮﺩ ﺍﮔﺮ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﺪ !
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺯﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ...
ﺗﻨﻬﺎ ﺯﻧﻲ ﻛﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﻭﺳﺖ ﻭ
ﺧﻮﺩﺵ ﻓﻘﻂ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺍﻭ .........
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 01:13
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/05/1 - 01:10
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ