یافتن پست: #می

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:58
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

گاه می اندیشم



خبرِ مرگِ مَرا



با تو چه کَس می گوید ...؟!



 


دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:40
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

هرگز سیگار نکشیده ام ...



اما،



همیشه احساس می کنم



کسی در وجودم سیگار می کشد ...



آتش به آتش ...



بی وقفه ...!


دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:39
+2
AmiR
AmiR
پسر ﺑﺎید ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﻪ...... ^___^
ﭘﺴﺮ ﺑﺎس ﺑﻪ عشقش ﺑﮕﻪ :
ﺭﻭﺳﺮﻳﺘﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ ﺑﻴﻨﻢ!!8->
شب خونه فاميلات نميمونياااااااا:D
هرجا هستی، تا عصر خونه ای8->
با دوستات انقد نرو بيرون...
ﻳﺎ ﻣﻦ ﻣﻴﺮﺳﻮﻧﻤﺖ ﺧﻮﻧﻪ ﻳﺎ هيچكس!
وقتی كسی بهت تيكه انداخت،بره خوار مادر يارو رو يكی كنه :|
وقتي يهويی تو خيابون...
با مانتو تنگ و ساپورت و ارايش زياااد ببينتت..
با اقتدار پرتت كنه تو ماشين..
برسونتت دم خونتون..
گوشيتم ازت بگيره
بگه هر نيم ساعت يكبار زنگ ميزنم خونتون...
نباشی تيكه تيكت ميكنم :|8->
بعدم بگه يه چيزی بخور ضعف نكنی :))
وقتي بهش بگی مزاحم تلفنی دارم...
نيم ساعت بعد با يه خط نو دم خونتون باشه :/:D
بگه تو فیسبوکو [!]و...عکس ازت نبینم...8->
وقتی باهاش قهری اس بده:
اوی دختر بابات...!
قهری که قهری ولی حواست باشه دست ازپا خطا کنی دندوناتو میشکنم:|
وقتی پشت تلفن بهش ميگی حوصلم سررفته..
سريع بهت بگه حاضر شدي خبرم كن..
زيادم آرايش نكن...
بي دليل واست كادو بخره *___*
ﻗﻴﺎﻓشم مرﺩﻭﻧﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﻓﻘﻂ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺨﻨﺪﻩ :))
ﻓﻘﻂ و فقطم ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺻﺪﻗﻪ ی ﺗﻮﻭﻭﻭ ﺑﺮﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:34
+5
farhad
farhad
دختر: بیا خواستگاریم
پسر: صدات نمیاد بلندتر صحبت کن!
دختر: گفتم بیااااا خوااااستگاریم 
پسر: صداتو برای من بلند میکنی هرچی بین ما بود تموم شد...!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 22:31
+3
be to che???!!
be to che???!!
salaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmm
7 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 21:40
+3
mehdi
mehdi

  1. شبی اندیشه ای کردم//که خلقت را بنا کردن

  2. شبی اندیشه ای کردم//چه درسر دارد این خلقت

  3. چه سوداید از این خلقت//که شیطان می کند خدمت

دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 20:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر لایک و استاتوس گذاشتن بنده اینجا خودش عبادته درجریان هستید ک ادم روزه دار..........بعععععله من همچین ادمیم :D

راستی یادم رفت من روزه نمیگیرم ولی سحری و افطار میخورم :
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻃﺮﻑ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﮔﻨﺎﻩ ﮐﺒﯿﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻟﻌﻨﺖ
ﺑﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ .
.
ﯾﯿﻬﻮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :
.
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﺕ ﻣﻦ ﻋﻤﺮﺍً ﺍﮔﺮ
ﻋﻘﻠﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎدر!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:14
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ