گاه می اندیشم
خبرِ مرگِ مَرا
با تو چه کَس می گوید ...؟!
هرگز سیگار نکشیده ام ...
اما،
همیشه احساس می کنم
کسی در وجودم سیگار می کشد ...
آتش به آتش ...
بی وقفه ...!
خوبم خدارو شکر .... خودت چه طوری ؟روزات خوب شب میشه؟
mer30 hamid jan.ey bad nist elahi shokr.khoshhalam ke halet khube. salam elnaz jonam.khubi khahari??
salam asal khanoom
sala janam..
چه جهره ی زیبایی
ممنونم