یافتن پست: #می

farhad
farhad
دیروز مخاطب خاصم رو بیرون دیدم ؛پشت سرش بودم...

زنگ زدم بهش کجایی؟

گفت عزیزم خونه ام میخوام بخوابم؛بیدار شدم زنگ میزنم بهت..

منم رفتم جلو زدم رو شونش؛گفتم خوب بخوابی..

یهو جا خورد...

لامصب زیر بار نمی رفت،میگفت عادت دارم تو خواب راه میرم..

اینا همه به کنار،بدبخت هل شده بود خوروپف میکرد
:دی
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت نامه .

بعد از مرگ من … تو آگهی عکس پرسنلی نزنید ها

تو درایو دی فولدر جیگر ع[!]ای توپ دارم خوراک اعلامیه است !

بعد از مرگ من … هنوز میت رو زمین مونده هارد دیسک

کامیپوتر رو بندازید تو ماکروفر بزارید خوب بپزه !!یک طوری

که درایو دی خوب مغز پخت بشه !

ما یه اندک آبرویی تو فامیل و در و همسایه داشتیم !

سر خاکم جیغ و داد نکنید ! سر و صدا نکنید !! من از جاهای

شلوغ و پر سر و صدا متنفر بودم ! حالا مردم گناه که نکردم !

قبرم رو با گلاب نشورید من از بوی گلاب بدم میاد ! همون آب خالی کافیه ! نگید

این بنده خدا رانی هلو دوست داشت با رانی هلو بشورید !! نوچ میشم خوب !!

خرما خواستید بدید روش پودر نارگیل نریزید هاااا ..

خیلی جواده همون گردو بزارید لاش خوبه اونجوری حال میده !!

مردهای فامیل بگید لازم نکرده مثل رابینسون کروزو یک من ریش بزارند !

سه تیغه کنید بدون کراوات مشکی هم تو مراسم من نیاید خواهش میکنم

[!] هم نیارید ! لازمه دلیل اش رو بگم ؟

شایع کنید این اواخر بهش الهام شده بود که باید بره !

از اون تریپ هاست که مو به تن همه سیخ میکنه !!

پروفایلم رو تو فیسبوک نبندیدا !! گاهی هم باهاش پست بزنید جیگر همه کباب بشه

این شعر هم واسه رو اعلامیه و سنگ انتخاب کردم :

گل چین روزگار ؛ عجب خوش سلیقه است

میچیند خوش.گلی که به عالم نمونه است....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوسک بهانه بود ، دلش بغل می خواست . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.
.
.

ما هم که تو باغ نبودیم ، زودتر از اون فرار کردیم !!!!!!!!!!!!
:)):)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ببخشید یه سوالی ذهن منو درگیر کرده
.
.
.
.
.
.
.
.
قوت غالب ما که اینترنته...
فطریمون نفری چند گیگ در میاد؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ملـــــت هر شب تو تختشون دنبال گوشیشــــون میگردن
که به دوس دخدر ؛ دوس پسرشون sms بزنن ...
منم سه ســـــــاعت دنبـــــال طـــــول و عـــــرض پتــــــوم میگردم....:))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینم چند تا فحش جدید (فقط در مواقع اضطراری ازشون استفاده کنید!!!)

1) از جلوی چشام خفه شو !!!

2) صداتو واسم داد نزن !!!

3) فکر کردی فقط خودت خری ؟؟؟

4) کی باتو زر زد !!!

5) با من حرف میزنی دهنتو ببند !!!؟!!!!!؟!!!!!!؟!!!؟!

6) خودت گیر عجب خری افتادی !!!

7)دستت از زانو بشکنه ایشالله !!!

8) خودم دست دارم جوابشو بدم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اول خط سوار تاکسی شدم 1 نفر مونده بود تاکسی پر شه

بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت:

خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم ...

دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم ...

ینی ما 4 نفر که ترکیدیم.

خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده ... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﺮﻭﻡ ...
ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﻧﯽ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻡ !..
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﯿﻨﯽ . . .
ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺳﺨﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻡ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻤﺮ
ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻓﺘﻨﻢ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯽ . .


دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 14:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ