یافتن پست: #می

SADAF.SHAHLAI
SADAF.SHAHLAI
سلامتی اونی که جون ما بدردش نمیخوره !!ولی ارزومونه دردش بجون ما بخوره......
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 19:10
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هروقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم ،

کلید سه راهـی رو از پایین با پام فشار میدم

و خطاب به کامپیوتر میگم : فکر کن برق رفت !!

والا !! چه کاریه یه ساعت طولش میدین ?
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 16:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 16:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره گوشیش آنتن نمیداده، دوس پسرش sms داده نمیتونم بگیرمت!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختره گفته: به درک فک کردی کم خواستگار دارم؟
تازه پسرعموتم رفیقمه!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانم پشت فرمان بود.
چراغ قرمز شد نرفت.
نارنجی شد نرفت '
سبز شد نرفت.
افسره رفت پهلوش گفت خانم محترم شرمنده ما همین سه رنگ و بیشتر نداریم پسندتون نشد؟!:|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در music
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که هر روز میرن آتلیه عکس میگیرن میذارن فیسبوک؛
انسانای عادی نیستن...اینا قهرمانن
2ساله دانشگاه به من میگه 6 قطعه عکس بیار واسه پرونده ت تا مدرکتو بدیم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرت ترین چیزى که توو رابطه هاى ایرانى بحثش پیش میاد اینه که مى پرسن :
تا حالا با کسى بودى؟! :|
نه فقط منتظر بوده توئه عنتر بیاى توو زندگیش :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد بـــــــزرگ شدم دیـــدم،
شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد هر چقـدر
صمیــــــمی تر، عزیزتر نیششـــان ســـــمی تــــر !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ