SADAF.SHAHLAI
سلامتی اونی که جون ما بدردش نمیخوره !!ولی ارزومونه دردش بجون ما بخوره......
♥ نگار ♥
هروقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم ،
کلید سه راهـی رو از پایین با پام فشار میدم
و خطاب به کامپیوتر میگم : فکر کن برق رفت !!
والا !! چه کاریه یه ساعت طولش میدین ?
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره گوشیش آنتن نمیداده، دوس پسرش sms داده نمیتونم بگیرمت!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختره گفته: به درک فک کردی کم خواستگار دارم؟
تازه پسرعموتم رفیقمه!
♥ نگار ♥
اینایی که هر روز میرن آتلیه عکس میگیرن میذارن فیسبوک؛
انسانای عادی نیستن...اینا قهرمانن
2ساله دانشگاه به من میگه 6 قطعه عکس بیار واسه پرونده ت تا مدرکتو بدیم
نوش
1393/04/21 - 21:43
1393/04/21 - 22:00