♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﮐﻤﺒﻮﺩ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﮐﺮﺩﻡ |:
ﮐﻤﺒﻮﺩ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﮑﻢ ﻭ ﻗﻮﯼ ﻭ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﺍﺵ ﺭﻭ .... |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ﻻﻣﺼﺐ ﺩﺭ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﺮﺑﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﺪ ﮐــــــــﻪ !!
♥ نگار ♥
بازی برزیل انقدر ورزشگاه زرده که آدم دلش میخواد با دارچین روش بنویسه یازهرا
♥ نگار ♥
اَلا سَلا چیست ؟
منم اگه لبامو به اندازه لب شتر پروتـز میکردم
بجای “الو سلام” اینو میگفتم !!
♥ نگار ♥
بعضی دخترا هم هستن که کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن
در هر حال چکمه میپوشن
اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می برن!!
ali
سلام نگار ببخشی میگم تو همش اینجایی؟
همه پستا ماله تو که
تو الاشته الانم کردنش موزه
1393/04/17 - 16:07خوشگله
1393/04/17 - 16:16به علت عدم رسیدگی داره تخریب میشه
1393/04/17 - 16:17دستشون درد نکنه
1393/04/17 - 16:38