یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بـــرای تصـــاحبت نمـی جنگـــم !

احاطــه ات نمی کنـــم تــا مــال مــن شـــوی!

بـا رقیـــبان نمی جنگـــم !

بـــه قـــول دکتــــر انوشـــه کــه می گفـــت :

عشـــق تملـــک نیـــست ، تعلــــق اســـت!

ولـــی اگـــر بیایــی و بمانـــی،

بـــرای بــا تـــو مانـــدن ، بــا دنیــــا می جنـــگم........
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به راننده تاکسیه میگم: آخرین مسیرتون کجاست ؟!

میگه :خونه مون، میای ؟! :|
چه آدمایه كثیفى پیدا میشه :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دخترهایی که آستین مانتوشون رو تا بالای آرنج بالا می زنند
من همش فکر میکنم الان میخوان وضو بگیرن
این قدر ذهن قرآنی و اسلامی دارم من
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده ، کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آﺩﻡ ﺑﺎﯾﺪ
ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺨﻮﺍﺑﻪ
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﻼﻣﺖ ﺧﻮﺩﺵ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺳــــﻼﻣـــتــــی ﺑــــاﻃــــﺮﯼ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﻣﯿﮕﻢ .....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 16:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف انقدر تند تند نماز می خونده

فرشته ها از خدا درخواست ویدیو چک کردن !!!!!!!!!!!

:)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردم واتساپ روشن میکنن... دوستت دارم ، دلم برات تنگ شده ، عاشقتم براشون میاد
.
.
..
اونوقت من هر وقت واتساپ روشن میکنم برام میاد اگه به ده نفر نفرستی میری جهنم!!!!
عاغا این شماره منه نه ابولهب :(
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی دونم تو پایتخت ایسلند شمالی ترین پایتخت جهان مسلمان زندگی



میکنه یا نه...ولی اگه باشه و روزه بگیره و زنده بمونه کارش واقعا درسته!!!!!



اذان مغرب۰:۵۳



اذان صبح۱:۳۲



یعنی فقط ۳۹ دقیقه وقت غذا خوردن دارن!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ