یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بـه سراغ من اگر میــــایی . . .
.
.
.

.
.
.
.
.
با یک کیلــــو زولبــیا بامیه ی تـــــــازه بیــا !!
ترجیــحا بـــامیش بیشتر بــاشه :نیشخند
چیه فکر کردی میخوام متن عاشقــانه بنویسم؟ :|
برو بــرادر من ، خواهر من!!ادم گشـــــنه چی میفهمه عاشقی چیه اخه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 12:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوستام تعریف میکرد
پدرم میگه :
برنامه ریزی پشه ها رو دیدی ؟
شبا بیدارن ، روزا خوابن !
برنامه ریزی مگسا رو دیدی ؟
روزا بیدارن ، شبا خوابن !
حالا تو حتی اندازه این حشرات هم برنامه ریزی نداری!
شبا فیس بوک
روزا وایبر
.
.
.
احساس حقارت عجیبی بهم دست داده خدارو شکر لاینو [!] و کلوب و واتس آپ و بیییییی و… رو نمیدونست
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 12:08
+3
farhad
farhad
بابام بازیو ول کرده فقط تو صورت من نگاه میکنه ببینه بازیکنارو نگاه میکنم یا تماشاگرارو
:|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 03:27
+4
farhad
farhad
هر وقت تو مدرسه عربی داشتیم روزی صد هزار بار خدا رو شکر میکردم
که خداپیغمبرش رو تو چین نازل نکرده بود :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 03:26
+4
farhad
farhad
خرما کیلویی 6 تومن، شیر بطری 3 هزارتومن؛
دیگه نمیشه مثه پیغمبر ساده زندگی کرد !!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 03:25
+3
farhad
farhad
مورد داشتیم اقای عاقد سر سفره عقد گفته عروسی خانم پاک دامن خوش تینت مکرمه مطهره و . . . دوست های عروس از خنده زمین رو گاز گرفتن خخخخخخخخخخ

دیدگاه  •   •   •  1393/04/13 - 17:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن لذتی که تو کش رفتن دستمال کاغذی از ساندویچی هست تو برنده شدن هفته های دویست میلیونی همراه اول نیست !!!بوخودااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/13 - 17:37
+7
farhad
farhad

حاصل ازدواج فامیلی کیا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همونائی که واسه پست های خنده دار قلب میزارن خخخخخخخخخ


دیدگاه  •   •   •  1393/04/13 - 17:36
+5
farhad
farhad
در پی غش و ضعف دختران خارجی برای علی رضا حقیقی 
.
.
.
.دروازه بان تیم ملی نیجریه در مصاحبه ای عنوان کرد توپ اینور زمین نیومد وگرنه منم چیز خوبی بودم ...خخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/13 - 17:35
+6
farhad
farhad
پسر زنگ زد به دوست دخترش گفت دیگه تموم شد...!!!!
دختر:به همین زودی؟؟؟میدونستم اینقدر پستی واسه همین با 3 تا از دوستات بودم . . .!!
پسر!!ولی من امتخاناتمو گفتم. . . . :(
دختر:ببخش گه خوردم. . !!
پسر:........!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/13 - 17:34
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ