یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته از همه دخترااااا متنفرم خب یکی نیست بگه من که اینجا نشستم دارم چایى میخورم چیکار دارم به تو آخه؟
اى بابا اصلا ی وعضیه !! :||:D
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داداش کوچیکم کلاس اول بود گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه
مامان طرف گوشیو جواب داده،
داداشم میگه ببخشید علی هست؟
مامانه میگه شما؟
میگه من بغل دستیشم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



به بعضیا هم باید گفت
اگه نمیتونى آدم باشى
حداقل قیافه آدم حسابى هارو به خودت نگیر تا ما تكلیف خودمون رو بدونیم.
والا ..



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



به بعضیا باید گفت :

تا حدی باهات راه میام

از حدش که بگذره از روت رد میشم !



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
والیبال است دیگر
گاهی دلش میخواهد
فرت و فرت سرافرازمان کند!
بزن به سلامتیش
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باس گفت:
الهی برات بمیرم؛
ولی چی کار کنم که "پهلوانان نمیمیرند"...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از امروز مضمونِ عكس ها و پست هایی كه میذارن :

١-من و آش و حلیم همین الان یهویی .
٢-من ، توی صف نون بربری .
٣-خیلی گشنمه یك ساعت مونده به افطار.
٤-الان اذان صبحه ، بدون ارایش و میك آپ.
٥-الان بعد افطار ، با برو بكسِ روزه دار.
٦-من روزه میگیرم ولی تو دستِ اونو
پس کی اذان میشه خسته شدم
عشقم احسان علیخانی
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 18:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ