یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کوچیک که بودم فکر میکردم مجری تلوزیون همش منو نگاه میکنه
البته برا تستش چند بارم جامو عوض کردم ولی بازم داشت منو نگاه میکرد
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 17:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه زیباست اگر به زبان پارسی سخن بگوییم ...
بجای سلام و خداحافظ بگوییم ...> دورود , بدرود
بجای الله و شیطان بگوییم ....> اهورا, اهریمن
بجای خلیج فارس بگوییم ....> شاخاب پارس
... بجای فکر بگوییم ....> اندیشه , پندار
... بجای مزاح بگوییم ....> شوخی
بجای ضعیف بگوییم ....> ناتوان
بجای غذا بگوییم ....> خوراک
بجای سئوال و جواب بگوییم ....> پرسش و پاسخ
بجای تبریک بگوییم ....> شاد باد,همایون باد ,گرامی باد ,فرخنده باد
بجای مجسمه بگوییم ....> تندیس
بجای سر مجسمه بگوییم ....> سردیس
بجای فارسی بگوییم ....> پارسی
بجای سفید بگوییم ....> سپید
بجای مرسی بگوییم ....> سپاس
و ...
عزیزان سگ واق واق می‌کند نه پارس, پارس نام کشور ماست...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 15:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودیم همیشه مامان بزرگم وقتی میخواست مارو تشویق کنه روزه بگیریم ،
میگفت هرکی روزه بگیره موقع افطار بهش چایی شیرین میدم …
من نمیدونم آخه این چه جایزه ای بود ؟!
انقدر سطح جوایز رو پایین گذاشته بودن که من اینطوری بی دین و ایمون شدم دیگه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 14:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفیقم ساعت 12 شب پیشش بودم یهو واسش اومد:

گلم بغلم بدجور داره صدات میزنه

اونوخ واسه من پو آلارم میده:من خودمو کثیف کردم بیا من بشور:|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/9 - 14:46
+4
farhad
farhad

از اشك همه روی زمین زیر و زبر كن

مشتی گرت از خاک وطن هست به سر کن

غیرت کن و اندیشه ایام بتر کن

اندر جلو تیر عدو، سینه سپر کن


چه کج‌رفتاری ای چرخ / چه بدکرداری ای چرخ

سر کین داری ای چرخ / نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 22:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین وقتی تو رختخواب کش میاین چه کیفی میده بعد یه دفعه لا مصب یه جایی از پاتون رگش میگیره قیافمون میشه مثل غورباقه بالدار که دو تا تیر خورده به پاش و داره جون میده
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 19:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 19:34
+6
farhad
farhad

از خون جوانان وطن لاله دمیده

از ماتم سرو قدشان سرو خمیده

در سایه گل بلبل از این غصه خزیده

گل نیز چو من در غمشان جامه دریده


چه کج‌رفتاری ای چرخ / چه بدکرداری ای چرخ

سر کین داری ای چرخ / نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 19:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چگونه در آسانسور کرم بریزید! (طنز لوس!!!!!!)

وقتی در اسانسور بسته میشه با صدای بلند بگین :نترسین.. نگران نباشین ..لازم نیست خونواده هاتون رو خبر کنین چند لحظه دیگه در باز میشه.
وقتی همه سوار شدید و در بسته شد بلند بگید برای سلامتیه آقای راننده صلوات
وقتی از آسانسور پیاده میشین دگمه همه طبقات رو بزنین... مخصوصا اگه یه عده هنوز تو آسانسور هستن.
به دوست خیالی تون رو جوری که انگار همراه شما هست به همه معرفی کنین و شروع کنین الکی باهاش حرف زدن.
رو به دیوار آسانسور در حالی که پشت تون به همه هست بایستین...اگه شما نفر اولی باشید که سوار شدین به احتمال زیاد بقیه هم همین کارو میکنن
یه دفه بگین : ای وای ..نه .. بارون گرفت... بعدش چترتون رو باز کنین.
از همه آدرس ای- میلشون رو بپرسین و بعد آدرس هاشون رو مسخره کنین.
در کیفتون رو باز کنین و انگار یکی اون تو هست یواش بگین ..هوای کافی داری؟؟؟
هر کسی که وارد میشه باهاش دست بدین و یه سلام علیک حسابی بکنین و بگین میتونه شما رو جناب تیمسار صدا کنه.
هر از چند گاهی صدای گربه در بیارین.
به یکی از مسافر ها خیره بشین بعد یه دفعه بگین ..اوه تو که یکی از اون هایی...بعد تا میتونین ازش فاصله بگیرین.
یه عروسک خیمه شب بازی دستتون بکنین و با بقیه مسافر ها از طرف اون حرف بزنین.
هر طبقه که میرسین ..صدای دینگ در بیارین..بعد به یکی از مسافر ها بگین نوبت تو هست ...خدا بیامرزتت.
یه صندلی (تا شو) با خودتون بیارین یه دوربین با خودتون بیارین و از بقیه مسافر ها عکس بگیرین.
وقتی چند نفر پشت سرتونن و می خوان سوار آسانسور بشن .. وقتی دستگیره ی درب آسانسور رو گرفتید تا باز کنید سریع دستتون رو بکشید انگار که برق گرفتتون !!فکر کنم بقیه با پله برن !!
وقتی آسانسور به هر طبقه رسید ، اعلام کنید ، مثلا بگید طبقهههههه پنجـــــــــــــــــــم
زیر لب این شعر رو باصدای آروم بخونید دارم میرم به تهرون ...دارم میرم به تهرون ....(همزمان بشکن هم بزنید) دادادا دیدام دیمدام دام .. .. بعد هرکی نگاتون کرد ساکت شید ....تا روشو برگردوند دوباره از اول !!!! l
تا سوار آسانسور شدین یه هات داگ نیم متری از تو کیفتون در بیارین شروع کنید با ولع بخورید همزمان ملچ ملوچ هم بکنید
وقتی همه داشتن پیاده میشدن بگید: مسافرین عزیز کاپیتان با شما صحبت میکنه به امید دیدار شما در پرواز های بعد..
البته اگه دیدین همون پایین تحویلتون دادن به تیمارستان از ما به دل نگیرین.
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 19:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جبرئیل به شیرازی: اقرا
شیرازی: ها؟ چی چی کاکو ؟
جبرئیل: یعنی بخوان ...
شیرازی:جینگ و جینگ ساز میاد و از بالوی شیراز میاد ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 18:55
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ