یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 19:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مامانم میگم موهام میریزه،میگه کمتر برو اینترنت !!!
خواستم بگم اگه دردی،مرضی،سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم دلیلش چیه
:|:|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﯽﺧﻮﺭﯾﺪ ...
ﻣﺴﺖ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ ...
ﻣﯿﺮﯾﺪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ...
ﻓﺎﺯ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ ...
ﻣﯿﺮﻗﺼﯿﺪ ...
.
.
ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺗﻮﻥ ... |:
ﻣﻨﻢ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺧﺐ !... |:
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﻓﻘﻂ !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ،، ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺯﺍﺩﻡ ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ..
ﻣﻴﮕﻢ : ﺳﻼﻡ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺲ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺁﻟﻪ
ﻣﻴﮕﻢ : ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﺶ
ﻣﻴﮕﻪ: ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﮔﻠﯿﻪ ﻣﻴﮑﻨﻪ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺑﺎﺑﺎﺕ ﭼﯽ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﻟﻪ ﺑﺎ ﭘﻠﻴﺴﺎ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺩﻟﻪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺭﺿﺎﺕ ﭼﯽ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻟﻔﺘﻪ ﺑﻴﻤﺎﻟﺴﺘﺎﻧﺎ ﻟﻮ ﺑﮕﻠﺪﻩ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺰﺭﮒ ﭼﯽ؟
ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﻭﻧﻢ ﻟﻔﺘﻪ ﭘﺰﺵ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﭼﺮﺍ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﮔﻢ ﺷﺪﻡ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﮐﺠﺎﯾﯽﺍﻻﻥ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺯﻳﻠﻪ ﺗﺨﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حوله خریدم اسم شرکت سازندش کویره
شعار تبلیغاتیشو داشه باشین فقط :

دریایتان را کویر میکنیم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دیدین یه مرد سینشو سپر کرده, سرشو بالا گرفته و زبونش رو در اورده تعجب نکنید..
.
.
.
.
.
.
.
.
اتفاق مهمی نیفتاده; داره زیپ شلوارشو میکشه بالا!!!
( مقابله با مسخره کردن دخترا وقت ریمل زدن )
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقاهه میره سربازی، دور كلاش قرمزی،

آچین و واچین….با صدای چی؟

با صدای مرغ…..

یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میكنه، چرا 2 تا؟

چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده….

شاید پشت كوه انداختی؟ نه خیر ،

زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با كی اومده؟

اون كیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و كیشمیش ،

با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟

نه شیر داره نه
.
.
.
.
.
.
.
.
.…………… واقعاَ نشستی همشو خوندی؟
من بهت افتخار می کنم:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:40
+3
be to che???!!
be to che???!!
به دوستم میگم کجا بودی؟ میگه رفته بودم بیرون یه آنتی ویروس 1 2 3 و یه چسب کاپر اسکای بگیرم
:|
من دیگه حرفی ندارم
تحریما بدجور ذهن مردمو متلاطم کرده
خدایا خودت فرجی کن
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:50
+5
be to che???!!
be to che???!!
بـچـه کـه بـودم هـروقـت مـی رفـتـم آپـارتـمـان عـمـه م ایـنـا چنـد دقــیـقـه زل مـی زدم بـه چـراغـهـای راه پـلـه شـون بـعـد خـامـوش مـیـــشـد....

تـا هـفـتـه پـیـش فـکـر مـی کردم یـه قـدرت خـاص دارم , وقـتـی فـهـمـیـدم تـایـمـر داره کـمـرم شـکـسـت!!!

خـداااااااااااا میـشـنوی صـدااامـو??? >_<
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 12:49
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ