maryam
وقتی می گو یـــم :
برایم دعا کن
یعنی کم آورده ام...
یعنی دیگر کاری از دست خودم
برای خودم برنمی آید...
برام دعا کنید لطفا !!!
maryam
برای شنیدن صدایی که دوستش داری همین لحظه هم بسیار دیر است... افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها، کسی بی احساس می گوید:
برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد..
maryam
وقتی دیدی یکی مثل
نوک پرگار همه جوره
پات ثابت وایساده هر طور بچرخی ،بکشی
،تکون نمیخوره
توام دورش بگرد
دورش نزن..
♥ نگار ♥
دختر خاله ی 8سالم اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی
منم خندیدم گفتم ما شماره ایرانسل قبول نمیکنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه اولمون به هرکسی نمیدیم
دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
1393/02/30 - 22:12
1393/02/30 - 22:13