maryam
میگویند:آخر خنده گریه است.
بهانه ای جور کن
بخندم...!
بغض بدی در گلو دارم.
maryam
هستند کسانی که از شدت دلتنگی
به کما رفته اند...
حرف نمیزنند...راه می روند...
نفس میکشند...ولی چیزی حس نمیکنند!
فقط فکر میکنند وفکر میکنند و
فکر میکنند...!
♥ نگار ♥
اسمش آدم است اما تو باور نکن..
گاهی کاری می کند که
از پس هیچ گرگی بر نمی آید ..
maryam
ﻣﯿﮕـــﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺭﺍﻣــﺶ ﺧـــﻮﺩﺗﻢ ﮐﻪ ﺷـــﺪﻩ ﺑﺒـــﺨﺶ ﻭ ﻓــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ ﻭﻟـــﯽ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺍﺯ ﮐﺴــﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻗـــﻊ ﻧــــﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿــــﺮﻧﺠــﯽ ﻫــﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﻫـــﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﺒﺨـــﺸﯽ ﻭ ﻓـــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨـــﯽ ﻧﻤﯿـــﺸﻪ!...