یافتن پست: #نمی

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:36
+5
محمد
محمد
همیشه یادمان باشد، که نگفته ها را، می توان گفت . ولى .... 
گفته ها را، نمی توان پس گرفت !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 23:25
+7
maryam
maryam
میگویند:آخر خنده گریه است.
بهانه ای جور کن
بخندم...!
بغض بدی در گلو دارم.
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:53
+7
maryam
maryam
هستند کسانی که از شدت دلتنگی 
به کما رفته اند...
حرف نمیزنند...راه می روند...
نفس میکشند...ولی چیزی حس نمیکنند!
فقط فکر میکنند وفکر میکنند و
فکر میکنند...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا.....برم نمیگردانی؟؟؟

یک طرفم سرخ شد.......!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﺮ ﮐﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺕ ﻣﻦ ﭼﺎﺍﺍﺍﻕ ﺷﺪﻡ ...؟ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺎ ﻟﺨﺖ ﻧﺒﯿﻨﻤﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻢ ﻧﻈﺮ ﺑﺪﻡ ... :Dﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﭘﺎﮐﻮ ﺍﺯﻡ ﻧﮕﯿﺮﻩ
.
.
.
.
.
.
ﺧﻮﺏ ﻭﺟﺪﺍﻧﻢ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﻧﻈﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﺪﻡ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:52
+1
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسمش آدم است اما تو باور نکن..
گاهی کاری می کند که
از پس هیچ گرگی بر نمی آید ..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:17
maryam
maryam
ﻣﯿﮕـــﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺭﺍﻣــﺶ ﺧـــﻮﺩﺗﻢ ﮐﻪ ﺷـــﺪﻩ ﺑﺒـــﺨﺶ ﻭ ﻓــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ ﻭﻟـــﯽ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺍﺯ ﮐﺴــﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻗـــﻊ ﻧــــﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿــــﺮﻧﺠــﯽ ﻫــﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﻫـــﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﺒﺨـــﺸﯽ ﻭ ﻓـــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨـــﯽ ﻧﻤﯿـــﺸﻪ!...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 13:51
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 13:26
+2
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ