یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 21:06
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 20:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه بهت زنگ نمیزنه ..اگه بهت smsنمیده..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

مثبت فکر کن ..شاید مرده..:)))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این جمله رو بخونین خیلی تاثیر گذاره ...
سنالم بتاذمسع قلا مقع ثقتق
.
.
.

معنی نداد نه؟
.
.
.
خو حالا از سمت چپ بخون
.
.
.
بازم معنی نداد نه؟
.
.
.
.
.
.دیگه نمیدونم من همین دو راه رو بلدم

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ آﺷﻨﺎﯾﯿﻢ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﻢ ﺑﻮﺩ که ﺑﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺲ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ

ﻋﻠﺖ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺍﺯ ﺳﻘﻒ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭼﮑﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻻﻥ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻮ آﺏ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﮔﻔﺘﻢ ﺯﯾﺮﺵ ﺳﻄﻞ ﺑﺰﺍﺭ !

ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﻬﻢ ﺯﺩ ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از دوستام تعریف میکرد:

سرِ اولین قراری كه با مخاطب خاصم داشتم حالم بد شد

واسه این كه بد قولی نشه داداش دو قولمو فرستادم...

توو این پنج سالی كه از زندگیه مشتركمون میگذره

همش میگه هیچی مثه قرار اولمون نمیشه!..:

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ ﺗﻮﯼ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﻔﻨﺶ ﺑﮕﺮﺩﻡ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺻﻤﺪﯼ !

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻼﺵ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺍﺳﻤﯽ ﻧﯿﺴﺖ،

ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﺒﺎﺷﻪ ؟

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ،

ﺣﺎﻻ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺍﯾﻨﺎﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯽ ؟؟؟

ﺍﯾﻨﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﻓﺮﺍﻣﺮﺯﯼ !!! :| :| :|

ﺍﮔﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﯾﮑﯿﻮ ﺩﯾﺪﯾﻦ جلو حرم ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻖ ﺭﻭﯼ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﻣﯽ ﮐﻮﺑﻪ

ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﺵ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺑﻬﺶ ﺳﻼﻡ ﮐﻨﯿﻦ ،

ﺍﻭﻥ ﻣﻨﻢ !

:|:|:|:|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کشکِـــ..!

عشق های امروز را چشیده ای دلبندم..؟

طعم کشک می دهند...!!

سراپا ادعایید گل من!

فرهاد هم اگر بود؛ به جای کندن بیستون مخ میزد احتمالا..!

شیرین دیگر شیرین نبود..!

شیرینی اش دل فرهاد را میزد قطعا..!

دیگر صدای تیشه نمیپیچید در شهر..احتمالا بوق اشغال

تلفن همراهش گوش ها را کر می کرد...!

طفلک عشق.....!

چقدر زجر می کشد از این شیرین فرهاد های قلابی...!

لطفا اسم هر احساسی را عشق نگذارید..!
عشق حرمت دارد !
حرمت عشق را بشناسید لطفا !

دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺪﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﺑﻄﺸﻮﻥ cut ﻣﯿﺸﻪ ﻫﯽ ﻣﯿﺎﻥ
ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ i am singel ﺯﺷﺘﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﯿﻦ
:|
ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﮐﻪ "singel ﻫﺴﺘﻢ " ﻣﯿﺎﻡ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻨﻢ ؟
ﺍﺻﻼ ﺍﺯ ﻣﻦِ singel ﺷﻨﯿﺪﯾﻦ ﺑﮕﻢ "singel ﻫﺴﺘﻢ " ؟...
ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ " singel ﻫﺴﺘﻢ " ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﺯﯾﻦ ﭘُﺴﺘﺎ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ؛
singel ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺑﺨﻮﺩﻡ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻭﺍﻻﺍﺍ
single |: ))))))):
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 20:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ