یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دوران مدرسه بارون نمیومد
نمیومد
نمیومد
نمیومد
دقیقا وقتی میومد که زنگ ورزشمون بود...
<img src=(" title=":((" />((
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

7 ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ :
1- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺻﺎﺑﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﺮﯾﺰﯾﺪ .
2- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻮﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﯾﺪ .
3- ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﺯﺑﯿﻨﯽ ﺧﻮﺩ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺸﯿﺪ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ،ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺍﺳﺖ .
4- ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﻮﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ .
5- ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﺪ،ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﺪﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪﺍﻣﺎﺷﺒﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﺷﺪﯾﺪ .
6- ﺍﻻﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ،ﺩﺭﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯾﺪ .
7 ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ share ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺍﻻﻥ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ ﺳﻴﺎ
1-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﻨﺒﻞ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ 26 ﺗﺎ ﺳﻴﺎ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﻧﺪﻳﻦ
2-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﻬﻞ ﺍﻧﮕﺎﺭﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﺪﯾﺪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺳﻴﻨﺎ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ
3-ﺷﻤﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﺑﺎﻻ ﻭ ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻜﺮﺩﻳﺪ
4- ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺳﺮﻛﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﻴﺪ
5- ﺍﻻﻥ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﺪ ﻛﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺭﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
6- ﺑﺎﺯﻡ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﭼﻚ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯﻡ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ

4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:10
+5
fereshte
fereshte
منم آخر این ماه دارم واسه همیشه از ایران میرم
باز باید خدافظی کنم
خیلی دوس داشم برا جشنم دعوتتون کنم
همتونو دوستای خوبی بودید واس همیشه
بدرود {-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 22:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این جمله رو بخونین خیلی تاثیر گذاره ...
سنالم بتاذمسع قلا مقع ثقتق
.
.
.

معنی نداد نه؟
.
.
.
خو حالا از سمت چپ بخون
.
.
.
بازم معنی نداد نه؟
.
.
.
.
.
.دیگه نمیدونم من همین دو راه رو بلدم
عمه بیا با بچه ها آشنا شو..

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به قلبم گفتمچرا خوابم نمیبرد ؟
این بی خوابی ها از کجاست
؟جواب داد : زر مفت نزن ؛
ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !
یادت رفت
بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه عروسی رفتیم کلی حزب اللهی!
به جای ارکستر و دی جی دست میزدن و میخوندن که:
صل علی محمد، صلوات بر محمد.
به عموم میگم :خجالت نمیکشن واقعا؟
یکیشون نزدیک ما ایستاده بود شنید حرفم رو، برگشته
میگه:
خب مگه چه اشکالی داره یکمی شادی هم بدنیست
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخورین
اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده
دلت میخواد با کلید درش بیاری
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من وقتایى که الویه میخورم معده م هیچ پیامى مبنى بر سیرى


به مغزم نمیفرسته


شایدم میفرسته ولى مغزم ازم یه چیزایى رو پنهون میکنه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ