♥ نگار ♥
عاشق اونایی هستم که موقع دعوا و دلخوری SMS رو مینویسن ولی ارسال نمیکنن ، آخه دلشون نمیاد عشقشونو ناراحت کنن ولی من صدبار میفرستم تا مطمئن شم رسیده و بوق طرفو کامل سوزوندم !
♥ نگار ♥
خجالت نمیکشن !!! بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن !!!!!!!!!!
انگار نه انگار که مخاطبای این برنامه افراد بالای ۲۰سال هستن …
|