یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 16:23
+1
EHSAN
EHSAN
در CARLO
گاهی فکر میکنیم خدا فراموشمون کرده ، صدامون رو نمیشنوه … دیگه دوستمون نداره ! غافل از اینکه همین نفسی که همین لحظه میکشیم بزرگترین و محکمترین سند دنیاست برای اثبات اینکه خدا هنوزم دوستمون داره !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 09:56
+5
viyana2
viyana2

غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ،


هیچوقت ؛


 


در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد ،


 


الانم اینجاست … سلام کن به عمو :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 00:54
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻧﻤﯿﺮﻭﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﮔﺮ WiFi ﺁﻧﺠﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ (((: !

دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﯾﻪ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﯾﻬﻮ
ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﭼﺎﻗﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﭘﺸﺖ ﮐﻤﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﺪﻩ
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ...: ۰۹۳۶۴۳۰
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﯾﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺭﻓﺖ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﭼﺮﺍ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:50
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هیچ وقت پشت سرمو نگاه نمیکنم . . . . . . . . . . . . . . چون طاقت غش وضعف خاطر خواهامو ندارم :)))))))))))))) بعله یه همچین ادمیم من اصن اعتماد به نفسم تو حلقتون
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:49
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد! پول می خواد که تو نداری!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:45
fereshte
fereshte
تنهایی تنهایی  تنهایی   هیچ چیز به اندازه ی تنهایی غم انگیزنیست ! تنهایی نام بیهوده زندگیست ! وقتی بیداری خسته و غمگینی وقتی میخوابی کابوس میبینی ! سردت میشود انگار برف روی استخوان هایت نشسته باشد   تنهایی جهنمی نا متعارف است جهنمی با آتش سرد میان شعله ها از سرمایخ میزنی !  تنهایی هول آور است  پر از ظلمت و ناشناختگی مثل خانه ای متروک در حاشیه ی جنگل  عبور نسیمی از لابلای علف ها میتواند از ترس دیوانه ات کند .  وقتی تنهایی به همه چیز و همه کس پناه میبری  پخش میشوی در کوچه وخیابان به جاهایی میروی که نباید بروی به آدم هایی سلام میکنی که نباید...    محبوب من  !  بیا دست مرا بگیر و مرا بیرون بکش ! از کافه های دود و نیشخند از گلوی شبها از گل و لای روزها من پراکنده شده ام بیا مرا جمع کن از کوچه وخیابان بیا مرا جمع کن از دیگران ! تنهایی درنگ در سنگ است حرف زدن از یاد آدم میرود  تنهایی درست مثل پیری ست  خمیدن تک درخت است تنهایی تجسم راه های مسدود است بیچارگی روباه است در یک قدمی مرگ و ترن .  محبوب من !  من تنهایم بی تو هیچ کاری نمیتوانم بکنم  دیگر شعر هم نمی توانم بنویسم و این تنهایی تلخ است تلخ مثل نگاه نوازنده ای که با دست های بریده به پیانو مینگرد  . 
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:41
+4
fereshte
fereshte
پسری که تورا دوست داشته باشد تنت را عریان نمیکند بلکه لباس عروس تنت میکند....  پسری که تورا بخواهد برایت میجنگد... لازم نیست هرروز هفت قلم آرایش کنی که مبادا خوشگلتر از تو دلش راببرد! اگر عشقت مردانگی داشته باشد از دوری یکدیگر هم لذت میبرید چون مطمءن هستی که جایت درمیان قلبش ثابت و دست نخوردنیست
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 18:55
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ