یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتــــی مــی گویـــم : برایـــم دعــا كــن یـــعنـــی کـــم آورده ام... یــعنــــی دیــگـــر کـــاری از دست خـــودم بر نمی آید برایم دعا كن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اون پسرایی که وقتی یه روز نمیبینیشون اعصاب واست نمیمونه !

اون پسرایی که شب پشت تلفن دوتایی خوابتون میبره!

اون پسرایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی!

... اونایی که بهت زنگ میزنن قـــــــــــــند تو دلت آب میشه!

همونا که صداشون مردونست !

همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت sms میدن دوست دارم !

اونایی که بد دهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب !

اونایی که قربون صدقه می رن دلت ضعف می ره !

همونایی که وقتی از دور می بی[!] قند تو دلشون آب می شه و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

نه ....

نسلشون منقرض نشده!

هستــــــــــــن ولی کمن !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بار استامینوفن خوردم، ازم پرسید:



الان دقیقن کجات درد مکینه که منو خوردی؟



اومدم بگم سرم!



یادم اومد قرصا که حرف نمیزنن



فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم گیج میزدم..! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:01
+4
mohsen
mohsen
ﺑﺰﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻴﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﮐﻨﺎﺭ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺳﺎﺗﻮ ﻣﯿﺪﻩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺮﯾﻦ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺗﺮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﯾﺦ ﺍﻡ ﺑﺰﻧﻪ ، ﺩﺳﺘﺘﻮ ﻭﻝ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺑﺰﺍﺭﻩ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺴﯽ ﺟﺰ ﺗﻮ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺶ ﻧﻤﯿﺎﺩ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﯿـﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺕ
ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻧﯿﻨﯽ ﻣﯿﺸﻪ ، ﺟﻮﺟﻮ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺑﺨﻨﺪﯼ
ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮﻩ ﺑﺮﺍﺕ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﻪ !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:14 توسط Mobile
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺑﻌﺪ ﻋﻤﺮﯼ ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﺩﯾﺸﺐ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﭼﯽ ﭘﻮﺷﯿﺪﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﺑﺎ ﺭﮐﺎﺑﯽ ﺁﺑﯽ...
ﺍﺯ ﺩیشب ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ
.
.
.
.
.
انگار ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺮﻭﺍﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻪ... :|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:09
+6
mohsen
mohsen
ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺪﺗﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﻧﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺑﺪﺗﺮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:01 توسط Mobile
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

صدامو داری
به احترامت هیچوقت حتی ، من
نمینداختم نگامو جایی
رفتی با اینکه میدونستی
تو رو دوست داشتم و رو هیچکی نی اون حسی
که رو تو بود و هست
شاید از اولشم من بودم که نباید میذاشتم رو تو دست
رو همه خوبی هام بستی چطور چشاتو
هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم
دیگه من حتی به خودمم نمی رسم
اصلا بی خیال
دیگه گذشت از درد و دل
منو تو هردو تامون شدیم دیگه هر دو ول
یه شب با این ،یه شب با اون
هزار تا کصافط کاری داریم به همرامون
منکه از تو بیشتر بود حاشیم
منکه حتی اگه تو نباشی ام
فقط به تو فک میکنم و تورو میخوام
چیه فک کردی مثل تو لا…ش.یــــم
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمیخوام بر گردی پیشم چون
خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
قتی نیستی معاشرت با همه سخته
بگو مست کنار کی میخوابی آخر هفته
ها چیه چپ نگاه میکنی طلب کاری؟
جدیداً در اومدی از فاز طرفداری
دل من ، با دل تو، که یکی نیست
بد بخت قیافتو ببین، ترکیدی
مسیرامون هم از هم جداست ،دیدی
باشه تو خوبی اصلا تو راست میگی
چیه، فک کردی مثل تو هولم
مو بیچاری یکی لم داده تو بغلم
تو که رفتی حرمت یه سری چیزارو
جلو دوستام نگه میداشتی اقلاً
خوتو ببین که چقد فس فسی
منم یه عصبی استرسی
که به همه میپرم چون هیچوقت دوست نداشتم
که ببینم اسم تو میاد کنار اسم کسی
راستی بگو بینم هنوز باهاشی یا
این بد بختم رفت قاطی داداشیا
قاطی همونایی که کردی تو بهشون بدی
همون بیچاره هایی که دورشون زدی
آخه خیانت کردی به من تو چطور
تو اون حالت باید میگرفتم مچتو
برو خوش باش باهاش ولی بدو
که زودگذره این روزای خوش تو
خیالت تخت که واست دل ، تنگ نمیشه
بعد تو به هیچکسی دلگرم نمیشه
چرا نگران منی حالمو میپرسی
حال من، که از این بهتر نمیشه
پس بهتره که ندیم به دوستیمون کشش
تو هم خواهشا دیگه از ما بیرون بکش
چون دیگه مهم نیست بخوای باشی تو با کسی
سریعتر خوشحالم کن، با یه خداحافظی
فوق العادس این اهنگ.منکه از شنیدنش سیر نمیشم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آدم 100 تا بشقاب بشوره اما گیر یه دونه قابلمه سوخته نیوفته !

کصافط ! خیلی عوضیه اصلا تمیز نمیشه !:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 19:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 18:52
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ