یافتن پست: #نمی

AmirAli
AmirAli
 
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﭘﻮﻟﻬﺎﻡ ﺭﻭ ﺟﻤﻊﮐﻨﻢ ﺑﺮﻡ ﺑﺮﺯﯾﻞ، ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻢ.ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﯿﻤﺖﺩﻻﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﮐﺒﺪﯼﮔﺮﺍﻣﯿﺪﺍﺷﺖ ﺩﻫﻪ ﻓﺠﺮ ﻣﻼﯾﺮﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮﻡ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻧﺴﻠﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﭘﺪﺭﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﭘﺎﺷﻮ ﺩﺭﺍﺯ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩ

ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﺎ ﮔﯿﺮﺷﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ...

ﻧﺴﻞ ﻣﺎ, ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ ﺭﺳﻤﺎ ﭘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺗﻮ حلقﻤﻮﻥ!!! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:19
+4
AmirAli
AmirAli

 جایزه هایی که مامانم برای WC رفتن به موقع خواهر زاده م در نظر میگیره فدراسیون های ورزشی برای

 صعود تیم ملی هامون به المپیک و جام جهانی در نظر نمیگیرن …!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

قابل توجه پسرایی که این روزها سوژشون شده کلیپس دخترا

والا ما هر کاری کردیم شما هم کردین

گوشواره انداختیم شما هم انداختید...تل زدیم دیدم شما هم تل زدین...موهامون و رنگ کردیم دیدیم شما هم رنگ کردین!چقدم حرفه ای!!!!!!!!!...ابرو برداشتیم دیدیم ابروهاتون از ما هم نازک تره!!!!!!!!!!...والا مجبور شدیم کلیپس بزاریم تا حداقل پسرا با دخترا یه فرقی داشته باشن.... اونم خدایی شرط میبندم روتون نمیشه وگرنه میذاشتین!!!!!!دختراااااااا سلامتی پرچممون که همیشه بالاااااااااااااااس:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:53
+2
AmirAli
AmirAli
گرگ ها را دوست دارم. چون مرگ را میپذیرند اما گردن به قلاده نمیدهند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺑﺨﺶ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻮﺩﯾﻢ. ﺍﺳﺘﺎﺩﻩ ( ﺯﻥ ) ﺻﺪﺍﻡ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﺠﺎﻟﺘﯽ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺑﯿﺎ پای ﺗﺨﺘﻪ ﻧﻘﺶ پسری ﺭﻭ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﺎﺩ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﻼﻗﻪ ﮐﻨﻪ , ﭼﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﺑﻬﺶ؟ ﮔﻔﺖ ﻣﻨﻢ ﻣﺜﻼ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻡ!!!

ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻪ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ , ﺿﺎﯾﺲ !

ﺍﺳﺘﺎﺩ: ﻧﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺵ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯾﻢ ﻧﻘﺎﻁ ﺿﻌﻒ ﻭ ﻗﻮﺕ ﻭ ﻧﺤﻮﻩ ﺑﯿﺎﻧﺖ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﮐﻨﯿﻢ.

ﺣﺎﻻ ﮐﻞ ﮐﻼﺱ ﺳﺎﮐﺖ ﻣﻨﺘﻈﺮﻥ ﯾﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﮕﻢ ﺑﺘﺮﮐﻦ , ﻣﻨﻢ ﻓﺮﺻﺖ ﻃﻠﺐ زﻝ ﺯﺩﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﻧﺎﺯﮎ ﮔﻔﺘﻢ : ﺷﻼﻡ، ﻣﻦ ﯾﻪ ﺟﻮﺟﻮﯼ ﮐﻮﺷﻮﻟﻮﺍﻡ، ﻫﻮﺍ ﺷﺮﺩﻩ، ﺑﻒ ﻣﯿﺎﺩ، ﻣﯿﺰﺍﻟﯽ ﺗﻮ ﻗﻠﺒﺖ ﺑﻤﻮﻧﻢ؟؟ :";)

ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻼﺱ ﺗﺮﮐﯿﺪﺍ , ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺻﺤﻨﺮﻭ، 50 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻃﺮﻑ!!!

ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺍﺯ ﭼﺸﺎﺷﻮﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺭﯾﺪ , ﺍﺳﺘﺎﺩﻣﻮﻥ ﻫﻢ ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺑﺎﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺑﺸﯿﻦ ﺗﻮ ﺁﺩﻡ بشو ﻧﯿﺴﺘﯽ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:41
+3
AmirAli
AmirAli

(دیالوگ ماندگار پسر خاله ی کلاه قرمزی)

آدما نباس دوست پیدا کنن
چون وقتی میرن
وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی
وقتی نمیتونی درد و دل کنی
یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی
و همه دوستی خلاصه میشه تو ع[!]ات و خاطراتت
هی بغض تو گلوت گیر میکنه
خفه ات میکنه
آدما باس همیشه تنها بمونن...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:30
+1
AmirAli
AmirAli


- خیلی ناراحتم از اینکه خدا دوتا پشت دست بهم داده اما نمی تونم بکوبونمشون تو دهن بعضیا!
نعمت خدا داره حروم میشه :|





دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:24
+1
AmirAli
AmirAli

تمام عمرم دنبال دختری بودم که تو زندکی شریک زندگیم باشه ولی نمیدوونم جرا همش به دختر بجه هایی برخوردم که میخواستن قایم موشک بازی کنن

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:22
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ