یافتن پست: #نمی

AmirAli
AmirAli
بچه گربه به مامانش میگه : مامان بابای من کیه ؟
مامانه میگه : نمی دونم من سرم تو سطل آشغال بود.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 20:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ما هیچوقت سعی نمی کنیم جذاب باشیم، بلکـِ این جذابیته کـِ سعی میکنه ما باشه...
.
.
.
.
.
.
.
عجـــب جمله سنگینی بود :))) دیسک کمر گرفتم :)))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما پسرا  خجالت نمی کشین؟!!
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آشغالا رو نذاشتین جلوی در بعد اومدین اینجا.نچ نچ نچ
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/09/12 - 19:53]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هیچ پسری ام دختری رو واسه سـ*کس نمیخواد ..
دلفینا هم پرواز میکنن :||
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:37
+4
AmirAli
AmirAli
همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه
نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:31
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرما خوردگی خر است. این زنه که میگه مشترک مورد نظر قادر به پاسخگویی نمیباشد خر است. مدیر دقیق و حساس خر است. ترافیک خر است. بچه های مردم خرند. شب امتحان خر است. سردرد خر است. آدم فوضول و خبرچین خر است. زنگ ساعت خر است. صبح زود خر است. آدم زبون نفهم خر است. جنگ خر است. فقر خر است. بیماری لا علاج خر است. تراکنش ناموفق خر است. کال ویتینگ خر است. چراغ قرمز خر است. تنهایی خر است. خانه ی سالمندان خر است. صدای بوق ماشین پشت پنجره وقتی خوابی خر است. لو باتری خر است. فامیل پشت چشم نازک کن خر است. ادم زبان نفهم خر است. رقیب در هر زمینه ای خر است. ناخونی که از توی گوشت شکسته خر است. سینوزیت خر است. اینترنت سرعت پائین خر است. اینباکس بدون زنگ تفریح خرتر است خخخخخخ لعنتی ... سبک شدم ....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:14
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه افسانۀ قدیمی هست که میگه:
اونایی که شبا خوابشون نمیبره؛ به این دلیله که
تو فکر یه نفر دیگه بیدارن! خووو اینقد به من فکر نکنید دیگه!
بذارید یکم آسایش داشته باشیم باباااااا..!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 19:04
+3
alireza
alireza
گاهی ندانسته از کسی انچنان بتی درست میکنی که از دسته ابراهیم هم کاری بر نمیاد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 18:35
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدامو داری به احترامت هیچوقت حتی ، من نمینداختم نگامو جایی رفتی با اینکه میدونستی تو رو دوست داشتم و رو هیچکی نی اون حسی که رو تو بود
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی که ازیه آهنگی حرف میزنن

بعد ما یادمون نمیاد

بعد اونا شروع میکنن کلشو میخونن تا ما یادمون بیاد

وهرچی میگی آهان فهمیدم ولکُن نیستن.

اینا بیمه درمانی بهشون تعلق میگیره آیااااااااااااا ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ