یافتن پست: #نمی

zohre
zohre

ارامش...... یعنی اینکه همیییییشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که دوستش داری" یه خونه ی گرم و راحت و بدون همسایه داشته باشی!!! آرامش یعنی : هر وقت قهر کردی ؛ مطمئن باشی که تا آشتی کنی هیچ کسی جاتو نمی گیره …! ههه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مهندس کیست؟
در واقع “مهندس” به کسی میگن:
که تو کاری تخصص داره و کاری رو به خوبی انجام میده.
… همین کلمه ی “مهندس” با حفظ سِمت,
به کسایی که تو یه کاری گند میزنه هم گفته میشه.
بعد در جای دیگه ممکنه “مهندس” در قالب یک اسم اشاره,
به کسی که اسمشو نمی دونیم هم استفاده بشه.
همچنین اگه همین کلمه ی “مهندس” خوب ادا شه,
میتونه در حکم فحش هم باشه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:22
+6
alireza
alireza
یه پسر 3روز خونه رفیقش بوده روز 4ام میره خرید برای رفیقش سر کوچه به یه دختر شماره میده وقتی میاد خونه متو میشه خواهر رفیقش بوده  بعد میره تو اتاق رفیقش میبینه داره عرق میخوره میگه من سر کوچه به یه دختر شماره دادم  الان فهمیدم خواهر تو  رفیقش پیک مشروبو میخوره میگه بسلامتی رفیقی که 3 روز خونه ما بود اما هنوز خواهر منو نمیشناسه.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:51
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مجرد خونه اجاره نمی دن

به مجرد مسکن مهر نمی فروشن

به مجرد وام ازدواج نمی دن

یه دفعه به مجرد زن هم ندید هم خیال خودتونو راحت کنید هم خیال ما!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:11
+4
محمد
محمد
راحت میشه دوست داشت
راحت میشه عاشق شد
ولی هیچوقت راحت فراموش نمیشن....
به قیمت قرص های اعصاب تمام میشوند.
.
.
ولی من خدارو دارم..
قرص اعصاب سیری چند.
آنقدر خوب زندگی میکنم
تا حسرت لحظه هایت شوم...
.
بهترین انتقام خوب زندگی کردن است.
.
تو بمان و رفقایت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:09
+7
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی که با موبایل بهشون زنگ میزنی و یهو قطع میشه وسطش،
بعد دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله، میفهمی اون داره تو رو میگیره،
بعد یه کم صبر میکنی اون زنگ بزنه هیچ خبری نمیشه،
میفهمی اون زنگ زده دیده اشغاله فهمیده تو داری زنگ میزنی،
صبر کرده تو زنگ بزنی،
بعد تو دوباره زنگ میزنی میبینی اشغاله،
میفهمی صبرش تموم شده و تصمیم گرفته خودش زنگ بزنه،
دوباره صبر میکنی و همین طوری این داستان ادامه داره،
خو لامصب میبینی که من زنگ زدم از اول :|
قطع شد صبر کن خودم میگیرم چرا رو اعصاب خودت و خودم رژه میری

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما رو نمیدونم ولی من..
وقتی میس کال برام می‌افته
5% دلیل چک کردنم اینه ببیم کی بوده !
95%ش واسه اینه که اون آیکون میس کال بالای گوشی بره!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:52
+4
محمد
محمد
خدایــــــا شفــــــــا بده.....
بنده های سالمت را شفا بده!
کسانی را شفا بده که خیال میکنند هنوز دنیا بدون آنها نمیچرخد....
کسانی را شفا بده که خیال می کنند مریض نخواهند شد هرگز!
کسانی را که روحشان خیلی مریض است.....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 18:27
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ