یافتن پست: #نمی

hamed noori
hamed noori
فابل توجه دختران :
......
......
......
.........
......
......
......
ایا کم خواب شده اید... ]困[
.
ایا احساس کسلی دارید.. ]抠鼻[
.
ایا از تنهایی رنج میبرید... ]可怜[
.
ایا احساس پوچی میکنید... ]鄙视[
.
ایا از بینی زشت خود رنج میبرید.. ]抓狂[
.
ایا فکر شما درست کار نمیکند.. ]敲打[
.
ایا درگیر فکرهای بیهوده ایید... ]傲慢[
.
ایا از خلقت خود ناراضی هستید.. ]咒骂[]流泪[
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب ما.....!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما برای شما پیشنهادی نداریم چون : ]偷笑[
...
...
خدا هم از خلقت شما پشیمان شد....
...
...
اما بعد تصمیم گرفت شما را سوژه خنده
مردان قرار دهد...
..
فهش ندیا... ]发怒[
فهش عمه..؟؟؟؟؟
بی ادب....
دعوا نکن زشته . کلیپس که گریه نمیکنه.. ]偷笑[
پسرا" کپی " آزاد... ]强[ پرچم بالاستا...
یکی بیاد پرچمو بگيره من فرار کنم .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 18:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش یکی بود تو اینترنت چایی پخش می کرد
دیگه از پای کامپیوتر بلند نمی شدیم!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 16:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا با وب ما حال نمیکنید؟
ایا از مطالب ما راضی نیستید؟
آیا پست های ما تکراریست؟
آیا از من خسته شده اید؟
سرتان را به نزدیکترین دیوار بکوبانید.
همینه که هست
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:43
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"چشم انتظاری نیروی جاذبه ی قویی است"
منتظر چیزهایی باش که میخواهی.
انتظار چیزهایی را که نمیخواهی نداشته باش.
تمام فکر و حواس و احساست را بر روی خواسته های زیبایت بگذار...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 15:33
+5
AmirAli
AmirAli
ﺩﯾﺸﺐ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻮﺩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﺰﺩ.
ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺖ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺎﯾﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺣﺘﻤﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﻫﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺩﯾﮕﻪ! ﺍَﻩ!
ﮔﻔﺖ :ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺳﯿﺮ ﻧﮑﻨﯽ! ﺁﺧﻪ ﺷﺎﻡ ﺣﺎﺿﺮﻩ
برم به اسامی گمشده ها ی سری بزنم:|

دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/24 - 12:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وزی انیشتین به چارلی چاپلین گفت :
می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو حرفی نمیرنی و همه حرف تو را می فهمند"!

چارلی هم با خنده می گوید :
تو هم می دانی آنچه باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو با اینکه حرف میزنی، هیچکس حرفهایت را نمی فهمد"!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:36
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نه آغوش میخواهم
نه بوس وکنار
ونه حتی یک نگاه مهربان
دیگر کارم از این حرفها گذشته
حتی دیگر فقط و الا وبجز و... هم نمیخواهم
هیچ هیچ هیچ
صداقت داشته باشی کافیست
A.S
1392/08/21

دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:31
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هرچه مغرور تر باشی تشنه ترند برای با تو بودن و هرچه دست نیافتنی تر باشی بیشتر به دنبالت می ایند اما امان از روزی که غروری نداشته باشی و بی ریا به انها محبت کنی ان وقت تو را هیچ وقت نمی بینند و ساده از کنارت عبور می کنند
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 21:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/23 - 20:33
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ