یافتن پست: #نمی

✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
ﺏ ﺑﻌﻀﻴﺎﺑﺎﻳﺪﺑﮕﮯ:

* ﺍﮔﮧ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻓﮑﺮﻧﮑﻦ ﺣﺮﻑ



* ﻭﺍﺳﮧ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ



* ﺣﺮﻓﺎﻡ ﺏ ﺳﺎﯾﺰ ﮔﻮﺷﺖ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ







* "ﺟﺮ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ"


دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 01:42
+3
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
سلام به همه

بعضی وقتا سكوت میكنی

چون اینقدر رنجیدی كه نمیخوای حرفی بزنی ...

بعضی وقتا سكوت میكنی

چون واقعا حرفی واسه گفتن نداری ...

گاهی سكوت یه اعتراضه

گاهی هم انتظار ...

اما بیشتر وقتا سكوت ...


واسه اینه كه هیچ كلمه ای نمیتونه

غمی رو كه تو وجودت داری توصیف كنه

دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 01:25
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
گربه دستش به گوشت نمیرسید

بهش میگفت آجــی {-27-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 00:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 23:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الله اکبر همیشه معنی خدا بزرگ است نمیده
تو خونه ما معانی از قبیل:صدای تلوزیونو کم کن.زیر گازو خاموش کن.و ذلیل شده از تو اون یخچال چی میخوای و... را هم میدهد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 23:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﻟﺤــــــﻈﻪ اینجا رو بـــــﺪﻭﻥ ﻣﻦ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿــــﻦ !!!

.

.

.

.

ﺍﺻﻦﻣﯿــــــــــﺸﻪ ؟؟؟
ﺣﺘﯽ ﺗـــــــــﺼﻮﺭﺷﻢﮔﺮﯾــــــﻪ ﺁﻭﺭﻩ ﻭﺍﺳﺘــــــﻮﻥ ...
ﺁﺭﻩ ؟؟؟
ﻣﯿـــــــــــﺪﻭﻧﺴﺘــــــم !!!
بسه دیگه گریه نکنین!!!!! —
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 22:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرقی نمیکنه حکم چی باشه رفیق!!
تو همیشه لازمی...!
:
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 22:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتند: بهت خیانت میکند!
گفتم:میدانم…
گفتند: این یعنى دوستت ندارد!
گفتم:میدانم…
گفتند: روزی میرود وتنها میمانی !
گفتم:میدانم…
گفتند: پس چرا ترکش نمیکنی!
گفتم:این تنها چیزی ست که نمیدانم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 21:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 21:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 21:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ