یافتن پست: #نمی

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

اگه به اونی که میخوای نمیرسی ، آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه
.
.
.
پلیس راهور


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:31
+1
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن


؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ،


اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 19:57
+2
roya
roya

هرگز نگو "دوستت دارم " ! _: اگر حقیقتا به آن اهمیت نمی دهی... .
درباره ی "احساسات " سخن نگو _: اگر واقعا وجود ندارد... .
هرگز "دستی را نگیر" ! _: وقتی قصد شکستن قلبش را داری... .
هرگز نگو "برای همیشه " ! _: وقتی می دانی جدا می شوی... .
هرگز "به چشمانی نگاه نکن " ! _: وقتی قصد دروغ گفتن داری... .
هرگز "سلامی نده" ! _: وقتی می دانی خداحافظی در پیش است... .
"قلبی را قفل نکن " ! _: وقتی کلیدش را نداری


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 19:14
+4
morteza
morteza
لره میره امام زاده داوود تو سر بالایی ماشینش نمی کشه بالا نزر میکنه اگه  برسه امام زاده یک جعبه خرما بده
خلاصه میرسه امام زاده [!] بازی در میاره خرما پخش نمیکنه
برگشتنی توسر پایینی ترمز می بره
میگه یا امام رضا کمک کن داود میخواد بخاتر یک جعبه خرما خون راه بندازه!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 14:24
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

شـــاعر که باشی هیچ کس جدیت نمی گیرد حتی اگر بگویی "دوستــــــــــش دارم" میگویند وای چه شــعر قشنگی!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 11:33
+4


دیگه بهت نمیگم برو به جهنم …


آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن که

باید آدمی مثل تو رو تحمل کنن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:30
+6
یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:28
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خود آهنگ با صدای خودم در روزها آینده در پروفایلم

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمیدونم


 


اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 


عشق من از وقتی رفتی خنده رو لبم نیومد


بد جوری هواتا کردم بخدا صبرم سر امد


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 

آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/18 - 22:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:36
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به خُدا " دِل " آلزایمر نمیگیره ه ه ه ه ه... بفهمید آدمها ااااا...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:09
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ