یافتن پست: #نیست

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
نعمت آسمان فقط باران نیست ... گاهی خدا عزیزی را نازل می کند : "به زلالی باران"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 11:35
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 11:24
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 11:12
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 11:08
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

هر آب نطلبیده ای مراد نیست
گاه نشانه ایست که قربانی ات کنند …


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 00:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شرایط خوشگل شدن دخترای ایرونی:
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
..
.
.
.
.
به نام خدا
هیچ شرطی لازم نیست اوناخودشون از دم خوشگلنو ناز...
دخترا بیاین وسط قربدیم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 23:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سِیل چشمانـــم باز ، از فـــراقت جاریســت
خستــه ام باز بیـــا ، جمعـــه ها تکراریست

در پـی قافیــــه ها ، چه پریشــــان مانــــدم
قافیه در شعــرم ، با حضــــــورت جاریســت

به هــــــوایت آقـــــا ، بغــــض کـــرده شعــرم
آسمــانش انگار ، نَــــم نَمـــک بارانیــــست

دل مَــن پر غصه ، حال شعرم خوش نیست
نفسی مانده فقط ، جای شکـرش باقیست

در فراغـــت آقـــــا ، چشــــم در راهــــم مَــن
گر چه این جمعه همان ، جمعه ی تکراریست.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 22:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
  کوچه ها را
بلد شـــده ام
و رنگـــ چراغ های راهنـــما را
دیگـــر در راه
مدرسه گـــم نمی شوم !
اما
میـــان آدم ها
گـــم میـــشوم
آدم ها را
بلـــد نیستـــم
(یحیی محمدی)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 22:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آه دوباره همان چشم ها،

که زمانی مرا چنان عاشقانه سلام می داد،

و دوباره همان لبها،

که زندگی ام را شیرین می کرد!

و دوباره همان صدا،

صدایی که زمانی چنان مشتاقانه می شنیدم اش.

فقط من همان نیستم که بودم،

به خانه بازگشته ام اما دگرگون.

از بازوان سفید و زیبایش

که سفت و عاشقانه به دورم می پیچید،

به قلبش رسیده ام.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 22:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آن بیرون آفتابی‌ست.

چیزی بیش‌تر از یک خورشید نیست،

اما مردم نگاهش می‌کنند و آنگاه

آواز سر می‌دهند.

خورشید را نمی‌شناسم.

ملودی فرشتگان را می‌شناسم من

موعظه‌ی گرمِ واپسین باد را.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 22:49
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ