یافتن پست: #نیست

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
شادی ندارد آنکه ندارد به دل غمـــــــی

             آن را که نیست عالم غم،نیست عالمی

آنانکه لذت دم تیغت چشــــــــــــیده اند

              بر جای زخــــــــم دل نپسندند مرهمی

راز ســـــتاره از من شب زنده دار پرس

              کز گردش سپهــــــــر نیاسوده ام دمی

دل بسته ام چو غنچه به راه نسیم صبح

             بو تا که بشکفد گلم از بوی همدمـــــی

راهی نرفته ام که بپرسم ز رهــــــروی

            رازی نجسته ام که بگویم به محرمـــی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 11:16
+3
saman
saman
در CARLO

 دوستم زنگ زده خونمون مادربزرگم گوشی رو برداشته و در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی ؟


 من


 مادربزرگم همچنان منتظر جواب من

دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 10:17
+4
saman
saman
در CARLO
زیاده خواه نیستم !


جاده‌ ی شمال.. یک کلبه ی جنگلی‌..


یک میز کوچک چوبی با دو تا صندلی..


کمی‌ هیزم.. کمی‌ آتش.. مه‌ِ جنگلی‌..


کمی‌ تاریکی ‌ِ محض.. کمی‌ مستی.. کمی‌ مهتاب..


و بوی یـار.. و بوی یـار.. و بوی یـار ...!


تـو باشی


مـن باشم


و ...هــیچ !


دنــیـا هم ارزانی خودشان ...♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 09:28
+4
saman
saman
در CARLO
همیشه حرارت لازم نیست،گاهی از سردی یک نگاه میتوان آتش گرفت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 09:18
+4
ساناز
ساناز
حالم بده {-60-}
9 دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 00:30
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
پشت ابرهااز خانه بیرون میزنم اما کجا امشب

شاید تو میخواهی مرا در کوچه ها امشب!

پشت ستون سایه ها روی درخت شب

می جویم اما نیستی در هیچ جا امشب؟

میدانم ، آری نیستی اما نمی دانم

بیهوده می گردم به دنبالت چرا امشب؟

هر شب ترا بی جستجو می یافتم اما

نگذاشت بی خوابی به دست آرم ترا امشب

ها...سایه ای دیدم! شبیه ات نیست اما حیف!

ای کاش می دیدم به چشمانم خطا امشب

هر شب صدای پای تو می آمد از هر چیز

حتا ز برگی هم نمی آید صدا امشب

امشب ز پشته ی ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب

گشتم تمام کوچه ها را یک نفس هم نیست

شاید که بخشیدند دنیا را به ما امشب

طاقت نمی آرم تو که می دانی از دیشب

باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب

ای ماجرای شعر و شب های جنون من

آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب؟

محمد علی بهمنی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 23:18
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 20:40
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
صبح روزی پشت در می آید و من نیستم...................................
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 18:26
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست، دل بریدن از بقیه دخترهاست ... {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 18:22
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


حرارت لازم نیست ، گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت


دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 18:08
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ