یافتن پست: #نیست

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

کمی زیستن در رویا به خاطر انطباق دادن زندگی با رویا ،گناه نیست... آنچه اشتباه محض است فرورفتن در رویاست و بر نیامدن... در مه مصنوعی غرق شدن....قطع ارتباط با روزمرگی.... مه تخیلی ،بیشترین خطرش در این است که انسان در درون آن گم شود و از سکونتگاه خود بسیار دور بیفتد..... باز نگشتنی.....گم گشته ای ابدی. هیچ رویایی،تخیلی ، عقیده یی ،اگر نتواند سهمی در ساخت زندگی انسان داشته باشد چیزی جز عقیده ،خیال و رویای باطل نیست....

دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 11:32
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
گاهی آنکه سراغی از تو نمیگیرد : دلتنگترین برای دیدن توست و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود

همیشه آنکه تو او را نمی بینی نامهربان نیست .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 11:17
+5
saman
saman
در CARLO

همون وقتی که ترجیح داده شد به جای تابلوی ” از سرعت خود بکاهید “


از سرعت گیر استفاده بشه


بشر فهمیده بود که به شعورش امیدی نیست .

دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 11:16
+6
sara
sara
@وقـتـے نیستے ،

هـَمـ مـَטּ هـَمـ בُنیـآ نـَقـآشے مے کـُنیـمـ

مـَטּ بـآ مـِבاבِ سیـآهـ

בُنیـآ بـآ مـِבاבِسـِفـیـב

مـَטּ روزایِ בُنیـآ رو رَنگ میزَنـَمـ

בُنیـآ موهآیِ مـَنـوAsiyE
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 09:26
+5
مهسا
مهسا
آخرین ویرایش توسط maahsaa در [1392/04/29 - 00:49]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 00:44
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 22:50
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 22:42
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 21:45
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 21:42
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 18:33
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ