@mohammadmahdi
داداش شرمنده زیادی اذیتت کردم.مثه اینکه دیگه نوبت این رسیده که از اینجا برم
@moricarlo
داداش من پرسپولیسی نیستم اما پرسپولیسیا رو دوست دارم.اگه شوخی کردم ببخش
@tiyam
اگه شوخی کردم فقط محض خنده بوده
از کل بچه های بیا2یونی معذرت میخوام اگه بهشون بی احترامی کردم
نکته آخر اینکه من هنوز خودم خودمو نشناختم، شما دنبال شناختن من نباشید
بعد از این پیام من دیگه به این سایت نمیام
پسوورد حساب کاربریم رو هم میدم به یکی از بچه ها اگه خواست ازش استفاده کنه ولی بدونید اون دیگه من نیستم ، یکی دیگه ست با اخلاقیات جدید و شایدم بهتر!
مخلص شما James
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
1392/04/21 - 00:00 ( لايک توسط 1 کاربر )bakhti
عیبی نداره هرچی حق باشه همونه بازی جوان مردانه
1392/04/21 - 00:56ali u ke joloyi
1392/04/21 - 13:37 ( لايک توسط 1 کاربر )خوب مرتضی جان بخدابیمعرفتیه دیس لایک کردن
1392/04/21 - 15:49na ali
1392/04/21 - 20:30etefaghan hamin dis like ha hayejan mide be in bazi'
khodet gofti chera hame be 2nafar ray midan
man khodam dost daram hatal emkan ye nafar entekhab beshe vase like
ama dis like ham khobe
narahat nabash