یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
مهم نیست پشت سرت بد بگن...مهم اینه که آب دریا با دهن سگ کثیف نمیشه....!!!{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 20:01
+7
امید
امید
این شعر تکان دهندست؛ اما متاسفانه واقعی. همه مسایل را بزاریم کنار؛ فقط به خودمون نگاه کنید و ببینیم چقدر آماده ایم؟
نیا گل نرگس، جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لب ها، یکی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که در ضلال دلی
هزار آینه نقش و، یکی ز خال تو نیست
نیا گل نرگس، به آسمان سوگند
قسم به نام و نهادت، دلی برای تو نیست
نیا گل نرگس، ز رنجمان تو نکاه،
کسی ز خلق و خلایق، فدای راه تو نیست
نیا گل نرگس، بدان و آگه باش
که جای سجده گه ما، هنوز مال تو نیست
نیا گل نرگس، به مجلس ندبه
که ندبه، ندبه خرقست، پایگاه تو نیست
نیا گل نرگس، دعای عهد کجاست
نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست
نیا گل نرگس، به جان تشنه عشق
دعا دعای ظهور است، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، سقیفه ها برپاست
ردای سبز خلافت، ولی برای تو نیست
نیا گل نرگس، که چون علی(ع) تنها
به فجر صبح ظهورت، کسی کنار تو نیست
نیا گل نرگس، تو را به خاک بقیع
که شهر ما، نه محیای گام های تو نیست
نیا گل نرگس، به مادرت زهرا(س)
کسی برای شهادت به کربلای تو نیست
نیا گل نرگس، نیا به دعوت ما
هزار نامه کوفی، یکی برای تو نیست
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:39
+6
حمید
حمید
یادش بخیر ما بچه بودیم، یه دستمال کهنه ای، لنگ ماشینی چیزی پیدا می کردن می ذاشتن لای پامون بقچه می کردن تا یه هفته بعد بازش کنن. الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هر دو طرف، 8 لایه محافظ، ویتامینه، همراه با عصاره مالت، ایربگ، کروز کنترل، سنسور عقب، تهویه مطبوع، با ال سی دی... خلاصه فول آپشن دیگه! از LCD هم توشو نشون می ده دیگه لازم نیست راه به راه بازش کنن!{-33-}{-33-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 17:26
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
روویِ نیم*کتــــــــ *هایــــــــ صبح
به*وقتِــــــــــ کاج*ها،
جایـــــ تو را گرفته*اَند
کلاغ*هــــــــــــا.
ناراحتـــــــ نیستَ*م، باور کنــــــــــــــ!
لااقل، با منــــ حرفــــــ می*زنند این*ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:58
+5
حمید
حمید
در SMS
باید آهسته نوشت، با دل خسته نوشت، با لب بسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت، تا بدانند همه، تا بخوانند همه، که اگر دوست نباشد دل نیست.{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:39
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از پنجره روزگار که به درخت عمر مینگرم خوشتر از یاد رفیقان ثمری نیست.
{-35-}{-41-}{-35-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 16:20
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
توقع زیادی نیست خواستن امنیت آغوش تو وعشقی که زیر خط کمربند نباشد!!!{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:44
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
برای اشک ریختن من سکوت کافیه، نیازی به قهر نیست
{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:28
+2
مهسا
مهسا
گر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری...{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:26
+8
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست …

ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:42

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ