یافتن پست: #نیست

?
?
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ! آسمان را دریاب ، زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست ، آنقدر سیر بخند که غم از رو برود.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:18
+4
مهسا
مهسا
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را که تنها دل من ؛ دل نیست ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:13
+4
مهسا
مهسا
خوشبخت ترین مردم در روی این کره خاکی کسانی نیستن که آنجور که می خوان زندگی می کنن. آنها کسانی هستن که خواسته های خودشون رو بخاطر کسانی که دوستشون دارن تغییر میدن. ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:12
+4
مهسا
مهسا
تنها چیزی که از من دلجویی می‌کرد امید نیستی پس از مرگ بود. فکر زندگی دوباره مرا می‌ترسانید و خسته می‌کرد. من هنوز به این دنیایی که در آن زندگی می‌کردم انس نگرفته بودم، دنیای دیگر به چه درد من می‌خورد؟؟...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:12
+3
نیوشا
نیوشا
تو رفته‌ای


و من از تنهایی کَکَ‌م هم نمی‌گزد دیگر! ...


حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:02
+5
سحر
سحر
خط زدن من ؛ پایان من نیست .... آغاز بی لیاقتی توست ! همیشه بهترین ها برای من بوده و هست .... اگه مال من نشدی ؛ قطعا" بهترین نبودی ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 23:57
+3
poria
poria
پسرها ۵ دسته هستند: ‌گروه اول پسرایی هستند که دخترا رو بدبخت میکنن! گروه دوم پسرایی هستند که اشک دخترا رو در میارن! گروه سوم پسرایی هستند که جوون دخترا رو به لبشون میرسونن! گروه چهارم پسرایی هستند که کاری میکنن دخترا روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن! گروه پنجم پسرایی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 22:51
+4
مهسا
مهسا
زنـــــم... آزادم... حق آزادی دارم ، اختیار دارم ... غریبه نیستم، صدایم را خفه نکنید، بر سرم حجاب مالکیت نکشید، عروسک نیستم... دلخواه شما نخواهم شد ! بازی‌ های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد... اگر پا به پا نمیایی‌... دست دست نکن...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 22:13
+5
mahyar farid mohammadi
mahyar farid mohammadi
دانایی به نادانی تواناست , نادانی به نادانی پریشانست , پریشان از پریشانی , پریشان نیست ; فرزانه است . ( بودا )
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 21:44
+2
مهسا
مهسا
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است

، نمیفهمه وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه

وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه

وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه

وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ