یافتن پست: #نیست

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ماشینه تا شیشه جمع شده. یه نفر اون بغلافتاده پارچه سفید روش کشیدن. یارو داره رد میشه … میگه مرده؟ پـَـَـنــه پـَـَــــ تصادف خستش کرده خوابیده
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:43
ronak
ronak
من سکوتم حرف است حرفهایم حرف است خنده هایم حرف است کاش می دانستی می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم کاش میدانستی کاش می فهمیدی کاش و صد کاش نمیترسیدی که مبادا که دلت پیش دلم گیر کند کاش می دانستی چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت در زمانی که برای دردت سینه دلسوزی نیست تازه خواهی فهمید مثل من هرگز نیست... سکوت دردناکترین پاسخ من به بی وفایی های توست!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:15
+5
ronak
ronak
می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که می ری مردمی داره که می شک[!] ، نکنه غصه بخوری تو تنها نیستی ، تو کوله بارت عشق می ذارم که بگذری ، قلب می ذارم که جا بدی ، اشک می دم که همراهیت کنه ، و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:00
+3
ronak
ronak
گفته بودی فردا، پشت این پنجره ها، غنچه ها می رویند، و کسی می آید، روشنی میاورد، دیرگاهیست که من، پشت این پنجره ها منتظرم ولی اینجا حتی، ردپایی هم نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 12:52
+2
مهسا
مهسا
برای طولانی زیستن، لازم نیست به روزهای زندگی ات اضافه کنی، تلاشت این باشد که "زندگی" را به روزهایت اضافه کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 05:09
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
ﻣﯽ دوﻧﺴﺘﯽ …….. ؟ ﺗﻨﮫﺎ ﮔﺮگ ھﺎ ﻧیﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻟﺒﺎس ﻣیﺶ ﻣیﭙﻮﺷﻨﺪ ………. ﮔﺎھﯽ ﭘﺮﺳﺘﻮ ھﺎ ھﻢ ﻟﺒﺎس ﻣﺮغ ﻋﺸﻖ ﺑﺮ ﺗﻦ ﻣیﮑﻨﻨﺪ……… ﻋﺎﺷﻘﺖ ﮐﻪ ﮐﺮدن …….. ﮐﻮچ ﻣیﮑﻨﻦ...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:38
+7
ronak
ronak
نترس هیولا نیست مامانته...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 01:49
+4
gamer
gamer
هر بار که کودکانه دسته کسی رو گرفتم گم شدم ، آنقدر که در من حراسه گرفتن دستی هست ترس از گم شدن نیست !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 22:39
+3
gamer
gamer
دو تا خانوم داشتن با خاطرات لاغریشون واسه هم افه میومدن. اولی می گه من اونقدر لاغر بودم که وقتی می رفتم حموم مامانم با یه چیزی روی چاه رو می پوشوند تا من توی چاه نیفتم. دومی می گه این که چیزی نیست، من یه بار یه آلبالو رو با هسته قورت دادم، همه ی فامیلامون می گفتن اوا زری خانوم چند ماهه حامله ای؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:48
+1
مهسا
مهسا
وقتی که گرمای نگاه تو نیست این می شود حال و روز من و زمستان،ـ ... سرماخوردگی های پی در پی ... تب و لرز های بی پایــــان !!!ـ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ