یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونه تون

.

.

.


حس سزارهای رومی بهتون دست میده

یا فقد من دیوونه ام ؟

خخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 19:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت
از آسمون پاییزی ابری تر باشه....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 19:08
+2
محمد
محمد

نمیخواد ادای آدمهای فهمیده رو در بیاری که اذیت شی

دنیا به عوضی هم احتیاج داره!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 19:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 19:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانه خالی
خانه دلگیر
خانه در بسته بر هجوم جوانی
خانه تاریکی و تصور خورشید
خانه تنهایی و تفأل و تردید
خانه پرده ، کتاب ، گنجه ، تصاویر

آه ، چه آرام و پر غرور گذر داشت
زندگی من چو جویبار غریبی
در دل این جمعه های ساکت متروک
در دل این خانه های خالی دلگیر
آه ، چه آرام و پر غرور گذر داشت ....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من امسال با پشه های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم ...

تعهدات طرفین : من گزینه نظامی (پشه کش ) رو از رو میز برداشتم و ا

ونام قول دادن غنی سازی و نیش و.. متوقف کنن :))

البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه

سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:52
+2
محمد
محمد

(محصول روغن نباتی قو) چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این جمله رو یکی از دانشجوهام امروز پشت پرایدش نوشته بود:)))))))))))

این دانشجو حقش بیست بیست
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرزوم ایـــنه که تــو دنـــیا فـــقط یــه درد داشته بـــاشی..!!!

اونـــم شــــکم دردِ بـــعد از خــــنده های از تـــه دل :-*
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رﻭﺍﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﭼﺸﻢ ﻭ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸﮑﻲ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺩﻭﺱ ﺷﺪ
ﺑﺎﻳﺪ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺰﺍﺭﻳﺶ ﺗﻮ ﻭﻳﺘﺮﻳﻦ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﺰ ﺑﺪﯼ !!! بعله :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:33
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ